NMI se zaměří na YouTubery či generace X, Y a Z

NMI_16
V polovině února se uskuteční pátý ročník konference New Media Inspiration.

Pátý ročník, tři paralelní sály, více jak 300 návštěvníků, data, čísla, případovky. Takový má být další ročník konference New Media Inspiration, který se uskuteční v sobotu 13. února na půdě Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

Letošními tématy jsou např. jak pracovat s generací Z, jaká jsou specifika generace X a čemu dává přednost generace Y.

Jonáš Čumrik alias Johny Machette, Lenka Krsová ze Socialbakers a Petr Michl z Marketing Journal. Tři přednášející a tři různé pohledy na svět YouTuberů. Johny Machette prozradí, jak vytváří kampaně s YouTubery a co by značky měly vědět o publiku, které YouTubery sleduje. Petr Michl provede účastníky konference povedenými i nepovedenými kampaněmi YouTuberů. Podívá se i na product placement u YouTuberů a ukáže, co vše vlastně publikum YouTuberů snese. Lenka Krsová předloží data.

Dnešní internetová doba přináší ve zpravodajství úplně jiné možnosti než za dob minulých. Redaktor internetové televize DVTV Filip Horký nechá účastníky konference nahlédnout pod pokličku novináře, který ve své práci využívá především nová média a technologie.

V čem je specifické UX pro seniory prozradí Josef Slavíček, jeden ze spolutvůrců chytrého telefonu pro seniory. Projekt Koala Phone vyhrál Social Impact Award 2014.

O zkušenosti se zavedením B2B e-shopu pro generaci zákazníků, kteří byli zvyklí dělat objednávky po telefonu, se podělí Jan RážCoca-Cola HBC.

Jestli vůbec a na co se dívá nejmladší generace na televizi, prozradí ve své přednášce o mediální degeneraci XYZ Michal Charvát z MindShare.

Více o programu a registrační formulář najdete na webu konference New Media Inspiration.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

nmi_2016_slerka_484x252_2

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.