Poštulka jde do Googlu, zaměří se na exportní firmy

Jan Postulka
Po deseti letech odešel Jan Poštulka z Omnicom Media Group, nastupuje do Googlu.

Na pozici Industry Manager Export pro český a slovenský trh nastoupil Jan Poštulka, který se v rámci Googlu zaměří na podporu exportních firem.

„Ve své 15leté online-marketingové praxi jsem získal široké zkušenosti s digitálním marketingem a těším se, že nyní budu mít šanci využít je pro rozvoj firem s exportním potenciálem a třeba tím i trochu přispět české a slovenské ekonomice v globální konkurenci,” uvedl ke svému nástupu Poštulka.

„Vítáme Honzovu energii, velké zkušenosti z oboru a z práce s klienty, chuť inovovat a zkoušet nové věci, nadšení pro web a vše, co s ním souvisí a pozitivní přístup k lidem a životu,” uvedla k jeho nástupu ředitelka českého Googlu Taťána le Moigne.

Jan Poštulka přichází do Googlu z Omnicom Media Group, kde deset let působil na pozicích Head of Performance (Resolution) a v posledních letech i jako Head Digital Strategist pro celou skupinu. V rámci Omnicomu se zabýval i dalšími aktivitami, jako mediálními inovacemi, digitální osvětou a organizováním konferencí OMG Future. Před necelými devíti lety založil pod agenturou PHD server MediaGuru.cz.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil, Personálie

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.