Burda chystá digitální projekt Brand Paradise

Burda_lifestyle
Burda reaguje na nástup nakupování přes mobilní zařízení, uvede "mobilní" kupony.

Digitální oddělení mediální společnosti Burda Praha v současné době dokončuje poslední kroky pro spuštění projektu Brand Paradise. Ten má především čtenářům lifestylových titulů přinést možnost využívat nabídky obchodních partnerů ve formě kupónů prostřednictvím mobilní aplikace – jako alternativy k papírovým kupónům, které jsou přikládány k tištěným titulům.

„Řešení je navrženo tak, aby umožnilo atraktivně a v luxusním podání obsloužit akce, jako jsou např. Dny Marianne. Přídavné jméno ‚luxusní’ je důležité a staví tuto aplikaci mimo konkurenci, která působí na širší masy lidí. Aplikace bude unikátní právě svou cílovou skupinou a zaměřením na prémiové značky,“ uvedl na dotaz MediaGuru.cz Petr Kabrna, ředitel oddělení Digital & Business development společnosti Burda Praha. Obchodní partneři budou mít také možnost v průběhu celého roku umístit v aplikaci kupóny na aktuální nabídky.

Tým Burda Digital připravuje také speciální aplikace pro každý z velkých eventů – aktuálně pro Shoping Fever či Apetit Piknik. Záměrem je dodat inzerentům balíček ve formě printové reklamy, printových i on-line editorialů, microsites, videoprodukce, využití sociálních médií a rovněž i v individuálních řešeních pro mobilní zařízení.

„Věříme, že nový projekt Brand Paradise vydavatelství ještě více rozšíří komunikační portfolio, kterými dokáže upoutat nejen čtenáře lifestylu, ale i inzerenty, kteří si všímají stoupající obliby nakupování přes mobilní zařízení,“ dodává Petr Kabrna.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.