Polišenský nastoupil do vedení Media Investments

Tomas Polišenský
Po 15 letech přechází Tomáš Polišenský z outdoorové reklamy do mediální agentury.

Novým výkonným ředitelem mediální agentury Media Investments se stává Tomáš Polišenský. Jeho úkolem bude řídit denní chod agentury, která má aktuálně kolem 20 zaměstnanců. Předseda představenstva společnosti Media Investments Jan Klápa, který agenturu doposud řídil, se soustředí na rozvoj nového byznysu a vztahy s klienty.

Tomáš Polišenský pracoval patnáct let pro lídra outdoorové reklamy, společnost BigBoard. V letech 2001 až 2013 působil jako regionální finanční ředitel v Rusku, na Ukrajině, v Bělorusku, v Česku i na Slovensku. Od roku 2013 byl ředitelem společnosti BigMedia v tuzemsku a zároveň finančním ředitelem pro Ukrajinu a Bělorusko. Před příchodem do společnosti BigBoard pracoval jako finanční ředitel mediální agentury MindShare.

Společnost BigMedia na začátku tohoto týdne oznámila, že Tomáše Polišenského vystřídá ve vedení firmy Marek Pavlas.

Mediální agentura Media Investments funguje na trhu od roku 2005, z počátku se zaměřovala převážně na outdoorovou reklamu. V září 2013 vstoupila do Asociace komunikačních agentur (AKA). K jejím klientům patří například portfoliované společnosti finanční skupiny Penta – Fortuna , Lékárny Dr. Max, Rezidenční projekt Waltrovka, dále například Sportisimo, Developer YIT, Scuderia Praha ( Ferrari a Maserati).  Media Investments se loni poprvé objevila v žebříčku mediálních agentur za rok 2014 nadnárodní auditorské společnosti Recma. S objemem mediálních rozpočtů klientů ve výši 16 milionů eur zaujala mezi mediálními agenturami na českém trhu 14. příčku.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Personálie, Reklama

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.