Show Tvoje tvář zahájila na Markíze nadprůměrně

neděle, 13. března 2016, 07:30 Slovensko MediaGuru

Nová pěvecká reality show se uplynulou neděli poprvé představila slovenským divákům.

Markíza zahájila vysílání reality show Tvoje tvář má známý hlas, konkurenční Joj vrací do vysílání úspěšný formát V sedmém nebi. A na Slovensko vstoupil restaurační online průvodce Restu. Přinášíme další souhrn dění za uplynulý týden na slovenském trhu.

Nová show přitáhla mladé diváky

První díl pěvecké reality show Tvoje tvář má známý hlas, která se na Slovensku vysílá pod názvem Tvoja tvár znie povedome, odstartoval na TV Markíza v neděli 6. března úspěšně. V komerční cílové skupině 12-54 dosáhl pořad nadprůměrného ratingu 13,7 % a podílu na sledovanosti 38,2%, informovala Markíza. V širší skupině 12+ pořad vyhledalo 628 tisíc diváků. Nejsilnější diváckou skupinou nového pořadu byly mladé ženy ve věku 12-24. V této skupině dosáhl podíl na publiku 58,4 %. Od soboty 26. března se soutěžní pořad, který spočívá ve vizuální a pěvecké imitaci známých zpěváků, začne vysílat i na TV Nova, ovšem s jinými protagonisty i porotou.

Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza
Z pořadu Tvoja tvár znie povedome, foto: TV Markíza

Joj přesune V Sedmém nebi na středu

Prime-timový pořad televize Joj V sedmém nebi se bude vysílat v novém vysílacím čase. Místo dosavadní neděle, resp. čtvrtečního večera, kam se posunul na podzim loňského roku, se ve vysílání objeví každou středu. Poprvé zahájí ve středu 30. března. Čelit tak bude pořadu Chartshow na konkurenční Markíze. Pořad, který moderuje Vilo Rozboril, představuje příběhy lidí, kteří se ocitli v tíživé situaci a snaží se jim pomoci.

V sedmém nebi

Volby zvýšily sledovanost

Volební vysílání přineslo televizním stanicím nadprůměrné výsledky sledovanosti. První povolební diskusi lídrů stran zvolených do Národní rady SR sledovalo na RTVS víc než milion diváků (12+). Mimořádné vydání relace O 5 minút 12 si v divácké skupině 12+ připsalo podíl přes 52 %.

Nadprůměrné výsledky oznámila i komerční Markíza. Popolední nedělní diskuse (6.3.) Volby 2016 – Vítězové voleb zaznamenala v komerční skupině 12-54 podíl na sledovanosti 32 %, sledovalo ji 524 tisíc diváků.

Studio RTVS, foto: RTVS
Studio RTVS, foto: RTVS

Online pro Remy Cointreau SK zajistí Go.Direct

Mediální agentura Go.Direct zvítězila v tendru slovenské pobočky Remy Cointreau na plánování a nákup online médií v roce 2016. Agentura, která je od loňského prosince součástí komunikační skupiny Kindred Group, zajistí pro jednoho z největších distributorů lihovin na Slovensku mediální strategii kompletního portfolia jeho značek. Mediální agentura Go.Direct vznikla na konci roku 2015 v rámci komunikační skupiny Kindred Group, kde se specializuje na plánování online kampaní s důrazem na budování značky. V jejím čele stojí Zuzana Bergrová, bývalá media plannerka výkonnostní mediální agentury Red Media.

 Metaxa_SK

Restaurační průvodce Restu vstoupil na Slovensko

Největší průvodce po restauracích v České republice Restu vstupuje na Slovensko. Zájem má také expandovat na maďarský a polský trh. Na Slovensku se Restu.sk zpočátku zaměří zejména na vybudování nabídky restaurací v Bratislavě, do konce roku plánuje spolupráci s více než 500 podniky nejen v metropoli, ale i v dalších slovenských městech. „Stejně jako čeští zákazníci, i ti slovenští budou moci využívat věrnostní systém, který odměňuje uživatele Restu za každou uskutečněnou rezervaci či recenzi,” uvedl zakladatel firmy Pavel Suchánek. Do konce června 2016 Restu spustí také mobilní aplikaci pro systém iOS i Android, která uživateli najde nejlépe hodnocené restaurace v okolí a umožní rezervaci.

RESTU_sk

Český rozhlas a RTVS rozšířily spolupráci

Český rozhlas (ČRo) se dohodl s veřejnoprávním rozhlasem a televizí na Slovensku RTVS na prohloubení spolupráce. Dohoda rozvíjí vztahy mezi oběma veřejnoprávními médii v oblasti rozhlasového vysílání a kulturní výměny. Bude se týkat sdílení vlastních rozhlasových programů, ale i všech druhů hudebních programů s důrazem na populární hudbu a jazz. Obě instituce také umožní svým zahraničním zpravodajům poskytovat zpravodajskou činnost pro druhou stranu.

-mav-