Ukázka: Jak Prima podpořila seriál Ohnivý kuře

Kampan_interni komunikace_2
I tentokrát provázela uvedení nového seriálu Primy rozsáhlá marketingová kampaň.

Sobotnímu startu nového primáckého seriálu Ohnivý kuře, jehož předpremiéru sledovalo přes milion diváků, předcházela rozsáhlá kampaň, která zasahovala všechny mediatypy. Grafický vizuál kampaně primárně pracoval s hlavními protagonisty seriálu, kteří prsty ztvárňují logo Ohnivýho kuřete. Toto gesto televize využila nejen pro kampaň na své obrazovce, ale i na sociálních sítích. Recept na ohnivý kuře mohli najít vlepený na titulní straně čtenáři páteční MF Dnes.

Symbol pro seriál Ohnivý kuře na přebalu deníku Metro, zdroj: FTV Prima

Symbol pro seriál Ohnivý kuře na přebalu deníku Metro, zdroj: FTV Prima

MF Dnes - vlep na titulce, zdroj: FTV Prima

MF Dnes – vlep na titulce, zdroj: FTV Prima

Seriálovou trojici hlavních představitelů lze vidět v outdooru, printu  i na videobrandingu, který běžel na hlavních afinitních portálech, jako je například iDnes.cz, Centrum.cz, Blesk.cz. „V každé kampani se snažíme maximálně vyčlenit z „tradičních“ formátů, abychom sdělení divákovi v mediální záplavě doručili. Aktuálně jsme vlepili recept na titul deníku MF Dnes. Do týdeníku 5plus2 jsme zase vložili panorama s deskovou hrou Ohnivý kuře, jejímž cílem je stejně jako v seriálu, aby se hráč dostal z vězení do vysněné restaurace,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima.

Desková hra Ohnivý kuře, zdroj: FTV Prima.

Desková hra Ohnivý kuře, zdroj: FTV Prima.

Přebal deníku Metro, zdroj: FTV Prima

Přebal deníku Metro, zdroj: FTV Prima

Jelikož seriál cílí na mladší věkovou skupinu, do kampaně byly zařazeny i sociální sítě. Kromě průběžné komunikace na profilech Primy se diváci mohou během března zapojit do dvojité soutěže na Facebooku a Instagramu Ohnivýho kuřete. První způsob soutěže je sdílení obrázku s hashtagem Ohnivýho kuřete. Druhý je sdílení vlastní fotografie s jídlem a gestem „ok“.

Pro své zaměstnance připravila FTV Prima opět interaktivní interní komunikaci. Herec Viet Anh Doan, který v seriálu hraje majitele večerky Liua, rozdával všem zaměstnancům smažené závitky a zval je na sobotní předpremiéru seriálu.

Interní kampaň, uprostřed marketingový ředitel Aleš Pýcha, vpravo od něj Viet Anh Doan, zdroj: FTV Prima.

Interní kampaň, uprostřed marketingový ředitel Aleš Pýcha, vpravo od něj Viet Anh Doan, zdroj: FTV Prima.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Reklama, TV

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.