Český direkt & Promo: Grand Prix jde do Dark Side

středa, 01. června 2016, 21:58 Marketing, Reklama MediaGuru

Agenturami ročníku soutěže Český direkt & Promo se staly Dark Side a Wunderman.

Letošní 14. ročník soutěže Český direkt & Promo vyhlásil své vítěze. Celkem bylo rozdáno 32 ocenění, z toho 14 zlatých. Nejúspěšnější byly agentury Dark Side a Wunderman, které získaly kromě jednotlivých ocenění i titul „Agentura ročníku“. Dark Side si odnesla rovněž Grand Prix za svůj projekt Česko v datech, který vytvořila pro SAS institut. Klientem roku se stala automobilka Ford.

Projekt Česko v datech získal kromě Grand Prix další dvě zlata, a to v kategoriích Digitální inovace a Digitální idea. Projekt datové žurnalistiky se zaměřuje na analýzu a vizualizaci dat. S výstupy následně seznamuje veřejnost a poskytuje je médiím.

Další zlato si agentura Dark Side odnesla za svou kampaň Philips Click&Style – Stvořen pro výzvy v kategorii Digitální trefa.

Zlatem byla v kategorii Veřejný zadavatel oceněna také kampaň Věk se neříká pro Poradnu pro občanství, občanská a lidská práva. Bronz si odnesla za kampaň Muži činu v kategorii Digitální idea.

Agentura Wunderman si odnesla celkem tři zlata a čtyři stříbra. Zlato získala v kategorii Event, field a sport marketing za kampaň Ford v opeře. V této kategorii si odnesla ještě stříbro za svou kampaň Wunderpanák, jenž obdobně skóroval v kategorii Digitální idea.

V pořadí druhé zlato získal Wunderman v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace za kampaň Institut řidičských terapií pro Ford, která se rovněž umístila na druhém místě v Digitální integrované komunikaci.

Poslední zlato si Wunderman vysloužil za svou loajalitní program Karta výhod Dr.Max. Pro stejného zadavatel vytvořil i stříbrnou kampaň Voltaren čtyřicetkrát jinak. 

Po dvou zlatech získala kampaň Všichni za stůl agentury Leemon Concept pro Českou asociaci stolního tenisu a Skutečný dárek, kterou pro Člověka v tísni vytvořila agentura Comtech.

Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 1. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera ADMEZ vyhlásil také Osobnost českého direct marketingu, kterou se stala Simona Benešová z Bluelink International.

Vítězové soutěže mají právo postoupit do mezinárodní soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci (IMCC).

Přehled výsledků 14. ročníku Český direkt & Promo

Cena

Název kampaně

Agentura

Zadavatel

Veřejný zadavatel

zlatá Skutečný dárek Comtech Group Člověk v tísni
zlatá Věk se neříká Dark Side Poradna pro občanství, občanská a lidská práva
zlatá "Všichni za stůl" Leemon Concept Česká asociace stolního tenisu
stříbrná neuděleno
bronzová Cyklus TV Havas Worldwide Prague EKO-KOM

Nízkorozpočtové kampaně

zlatá Ženské ragby - Perse Made by Vaculik Česká rugbyová unie
stříbrná The Ad that Ran Geometry Global Intersport
bronzová Jde to i lidsky Momentum ING Bank

Integrovaná komunikace

zlatá ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services Momentum ŠkoFIN
stříbrná neuděleno neuděleno neuděleno
bronzová Roadshow Zrychlujeme – 4G LTE Promo 2015 Lowe Open Vodafone
bronzová Rostou, rostou? Momentum ING Bank

Event, field a sport marketing

zlatá "Všichni za stůl" Leemon Concept Česká asociace stolního tenisu
zlatá Ford v Opeře Wunderman Ford Motor Company
stříbrná #boostprague Rozsviť Prahu Raul adidas ČR
stříbrná Wunderpanák Wunderman Wunderman
bronzová Zažijte pořádnou jízdu v Tullamore D.E.W. autobusu Fox Hunter Rémy Cointreau

Přímá B2B a B2C komunikace

zlatá Institut Řidičských Terapií Wunderman Ford Motor Company
stříbrná Voltaren čtyřicetkrát jinak Wunderman Dr.Max - Česká lékárna holding
stříbrná Forbes Young & Rubicam ČS Erste Corporate Banking
bronzová neuděleno

Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy

zlatá Karta výhod Dr.Max Wunderman Dr.Max - Česká lékárna holding
stříbrná Brumíkova Farma, Brand Aktivace Garp Integrated Mondelez
bronzová neuděleno

Retail / merchandising / instore marketing

zlatá Jedna bedna Wellen Bona o.p.s.
stříbrná neuděleno
bronzová neuděleno

Destinační marketing

zlatá neuděleno
stříbrná Česko je Cool! Momentum CzechTourism
bronzová neuděleno

Sociální média

zlatá neuděleno
stříbrná The Ad that Ran Geometry Global Intersport
stříbrná Pingpongová show přijela k vám! Leemon Interactive Česká asociace stolního tenisu
bronzová O2 Smart Up Nydrle Nadace O2

Digitální idea

zlatá Česko v datech Dark Side SAS Institut
stříbrná Cyklus TV Havas Worldwide Prague EKO-KOM
stříbrná Wunderpanák Wunderman Wunderman
bronzová Muži činu - www.muzicinu.cz Dark Side Merck

Digitální integrovaná komunikace

zlatá Skutečný dárek Comtech Group Člověk v tísni
stříbrná Institut Řidičských Terapií Wunderman Ford Motor Company
bronzová neuděleno

Digitální trefa

zlatá Philips Click&Style – Stvořen pro výzvy Dark Side Philips
stříbrná Ženské ragby -– Perse Made by Vaculik Česká rugbyová unie
bronzová neuděleno

Digitální inovace

zlatá Česko v datech – www.ceskovdatech.cz Dark Side SAS Institut
stříbrná neuděleno
bronzová neuděleno
Grand Prix Česko v datech - www.ceskovdatech.cz Dark Side SAS Institut
Klient roku Ford Motor Company
Agentura ročníku Dark Side
Agentura ročníku Wunderman

-stk-