Český direkt & Promo: Grand Prix jde do Dark Side
Agenturami ročníku soutěže Český direkt & Promo se staly Dark Side a Wunderman.
Letošní 14. ročník soutěže Český direkt & Promo vyhlásil své vítěze. Celkem bylo rozdáno 32 ocenění, z toho 14 zlatých. Nejúspěšnější byly agentury Dark Side a Wunderman, které získaly kromě jednotlivých ocenění i titul „Agentura ročníku“. Dark Side si odnesla rovněž Grand Prix za svůj projekt Česko v datech, který vytvořila pro SAS institut. Klientem roku se stala automobilka Ford.
Projekt Česko v datech získal kromě Grand Prix další dvě zlata, a to v kategoriích Digitální inovace a Digitální idea. Projekt datové žurnalistiky se zaměřuje na analýzu a vizualizaci dat. S výstupy následně seznamuje veřejnost a poskytuje je médiím.
Další zlato si agentura Dark Side odnesla za svou kampaň Philips Click&Style – Stvořen pro výzvy v kategorii Digitální trefa.
Zlatem byla v kategorii Veřejný zadavatel oceněna také kampaň Věk se neříká pro Poradnu pro občanství, občanská a lidská práva. Bronz si odnesla za kampaň Muži činu v kategorii Digitální idea.
Agentura Wunderman si odnesla celkem tři zlata a čtyři stříbra. Zlato získala v kategorii Event, field a sport marketing za kampaň Ford v opeře. V této kategorii si odnesla ještě stříbro za svou kampaň Wunderpanák, jenž obdobně skóroval v kategorii Digitální idea.
V pořadí druhé zlato získal Wunderman v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace za kampaň Institut řidičských terapií pro Ford, která se rovněž umístila na druhém místě v Digitální integrované komunikaci.
Poslední zlato si Wunderman vysloužil za svou loajalitní program Karta výhod Dr.Max. Pro stejného zadavatel vytvořil i stříbrnou kampaň Voltaren čtyřicetkrát jinak.
Po dvou zlatech získala kampaň Všichni za stůl agentury Leemon Concept pro Českou asociaci stolního tenisu a Skutečný dárek, kterou pro Člověka v tísni vytvořila agentura Comtech.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo 1. června v klubu Jazz Dock v Praze na Smíchově. Během slavnostního večera ADMEZ vyhlásil také Osobnost českého direct marketingu, kterou se stala Simona Benešová z Bluelink International.
Vítězové soutěže mají právo postoupit do mezinárodní soutěže IMC European Awards for Integrated Marketing Communications, kterou pořádají Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) a Evropská rada pro integrovanou marketingovou komunikaci (IMCC).
Přehled výsledků 14. ročníku Český direkt & Promo
Cena |
Název kampaně |
Agentura |
Zadavatel |
Veřejný zadavatel |
|||
zlatá | Skutečný dárek | Comtech Group | Člověk v tísni |
zlatá | Věk se neříká | Dark Side | Poradna pro občanství, občanská a lidská práva |
zlatá | "Všichni za stůl" | Leemon Concept | Česká asociace stolního tenisu |
stříbrná | neuděleno | ||
bronzová | Cyklus TV | Havas Worldwide Prague | EKO-KOM |
Nízkorozpočtové kampaně |
|||
zlatá | Ženské ragby - Perse | Made by Vaculik | Česká rugbyová unie |
stříbrná | The Ad that Ran | Geometry Global | Intersport |
bronzová | Jde to i lidsky | Momentum | ING Bank |
Integrovaná komunikace |
|||
zlatá | ŠkoFIN se mění na Volkswagen Financial Services | Momentum | ŠkoFIN |
stříbrná | neuděleno | neuděleno | neuděleno |
bronzová | Roadshow Zrychlujeme – 4G LTE Promo 2015 | Lowe Open | Vodafone |
bronzová | Rostou, rostou? | Momentum | ING Bank |
Event, field a sport marketing |
|||
zlatá | "Všichni za stůl" | Leemon Concept | Česká asociace stolního tenisu |
zlatá | Ford v Opeře | Wunderman | Ford Motor Company |
stříbrná | #boostprague Rozsviť Prahu | Raul | adidas ČR |
stříbrná | Wunderpanák | Wunderman | Wunderman |
bronzová | Zažijte pořádnou jízdu v Tullamore D.E.W. autobusu | Fox Hunter | Rémy Cointreau |
Přímá B2B a B2C komunikace |
|||
zlatá | Institut Řidičských Terapií | Wunderman | Ford Motor Company |
stříbrná | Voltaren čtyřicetkrát jinak | Wunderman | Dr.Max - Česká lékárna holding |
stříbrná | Forbes | Young & Rubicam | ČS Erste Corporate Banking |
bronzová | neuděleno | ||
Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy |
|||
zlatá | Karta výhod Dr.Max | Wunderman | Dr.Max - Česká lékárna holding |
stříbrná | Brumíkova Farma, Brand Aktivace | Garp Integrated | Mondelez |
bronzová | neuděleno | ||
Retail / merchandising / instore marketing |
|||
zlatá | Jedna bedna | Wellen | Bona o.p.s. |
stříbrná | neuděleno | ||
bronzová | neuděleno | ||
Destinační marketing |
|||
zlatá | neuděleno | ||
stříbrná | Česko je Cool! | Momentum | CzechTourism |
bronzová | neuděleno | ||
Sociální média |
|||
zlatá | neuděleno | ||
stříbrná | The Ad that Ran | Geometry Global | Intersport |
stříbrná | Pingpongová show přijela k vám! | Leemon Interactive | Česká asociace stolního tenisu |
bronzová | O2 Smart Up | Nydrle | Nadace O2 |
Digitální idea |
|||
zlatá | Česko v datech | Dark Side | SAS Institut |
stříbrná | Cyklus TV | Havas Worldwide Prague | EKO-KOM |
stříbrná | Wunderpanák | Wunderman | Wunderman |
bronzová | Muži činu - www.muzicinu.cz | Dark Side | Merck |
Digitální integrovaná komunikace |
|||
zlatá | Skutečný dárek | Comtech Group | Člověk v tísni |
stříbrná | Institut Řidičských Terapií | Wunderman | Ford Motor Company |
bronzová | neuděleno | ||
Digitální trefa |
|||
zlatá | Philips Click&Style – Stvořen pro výzvy | Dark Side | Philips |
stříbrná | Ženské ragby -– Perse | Made by Vaculik | Česká rugbyová unie |
bronzová | neuděleno | ||
Digitální inovace |
|||
zlatá | Česko v datech – www.ceskovdatech.cz | Dark Side | SAS Institut |
stříbrná | neuděleno | ||
bronzová | neuděleno |
Grand Prix | Česko v datech - www.ceskovdatech.cz | Dark Side | SAS Institut |
Klient roku | Ford Motor Company | ||
Agentura ročníku | Dark Side | ||
Agentura ročníku | Wunderman |
-stk-