Na sociálních sítích na OH zatím vítězí Coca-Cola

čtvrtek, 18. srpna 2016, 07:00 Internet & Mobil, Marketing, Výzkum MediaGuru

Na olympijských hrách si zatím nejlépe vede hashtag #ThatsGold od Coca-Coly.

Olympijské hry v Riu jsou v plném proudu a s nimi i olympijská komunikace oficiálních partnerů. Sportovní událost jim pomáhá se zviditelnit a navýšit počet interakcí na hlavních sociálních sítích, jako je Facebook, Twitter, Instagram či YouTube.

Podle údajů společnosti Sprinklr se počet příspěvků zmiňující mezinárodní olympijské partnery v týdnu od 8. do 15. srpna zvýšil oproti předchozímu týdnu o 10 tisíc. Nejvíce zmínek má přitom Coca-Cola (13 tisíc), která předstihla Samsung (11,9 tisíc), jenž vedl pomyslný žebříček týden předtím.

TopSponsors

Z hashtagů doprovázejících olympijské kampaně si nejlépe vede #thatsgold a jeho portugalská obdoba #issoéouro od Coca-Coly. Třetím v pořadí je hashtag #quemseatreve (kdo si troufne) automobilky Nissan, jež je oficiálním partnerem brazilského olympijského výboru. Hashtag #dowhatyoucant značky Samsung, jenž se ještě před olympiádou držel na třetím místě, z první osmičky vypadl.

TopHashtags

Největší olympijská aktivita na sociálních sítích vychází z USA, Brazílie a Velké Británie. Výrazně se však zapojují i Francouzi, Indové a Japonci.

TopCountries

-stk-