Flema Grand Prix má za zpívající čokoládu Zaraguza

čtvrtek, 20. října 2016, 21:18 Reklama MediaGuru

Hlavními vítězi letošního ročníku Flema 2016 jsou Nestlé a Zaraguza.

Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže Flema se stala agentura Zaraguza ČR, která si odnesla celkem tři ceny a zároveň se stala Inovativní agenturou. Druhé místo obsadila slovenská Starmedia a třetí místo patří agentuře Triad Advertising. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Nestlé, následována Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem.

Grand Prix, která se uděluje vítězi kategorie, který v prvním kole hodnocení získal od porotců nejvíce bodů, získala Zaraguza za kampaň pro Nestlé Studentská pečeťčokoláda hraje. Ta bodovala i v kategorii Nejlepší malá kampaň a Nejlepší využití digitálních médií.

V kampani se čokoláda "rozezněla" - zadní stranu čokolády stačilo vyfotografovat a kampaňová stránka ji proměnila v melodii. Vznikla i píseň od kapely Monkey Business, kterou opakovali i youtubeři. https://www.youtube.com/watch?v=_c7Of1dQNmo

Vítězem kategorie Nejlepší kampaň se stala kampaň pro Gambrinus Plzeňského Prazdroje od agentury Triad Advertising za založení fiktivního minipivovaru Patron. 

Triad uspěl i v kategorii Nejlepší využití rádia, a to za kampaň "Tuten den všichni sem" pro Plzeňský Prazdroj, kdy se v rámci speciálně připravené písně vysílané v rádiích podařilo přilákat na plzeňské náměstí 20 tisíc lidí na akci Gambrinus den.

V kategorii Nejlepší využití tisku uspěl "zasaditelný" inzerát značky Avon od agentury Starcom MediaVest. Ve spolupráci s Ruční papírnou Velké Losiny byl pro komunikaci nové hydratační řady Nutra Effects připraven speciální ručně vyráběný papír, který v sobě obsahoval i živá chia semínka.

Avon

V kategorii Nejlepší využití OOH bodovala outdoorová kampaň pro Raiffeisenbank od agentury ZenithOptimedia, v rámci které vznikly speciálně vytvořené nosiče ve tvaru komiksových bublin. Celkem 30 nosičů bylo umístěno v Náchodě na pěší zóně centra města, na lavičkách, odpadkových koších, stojanech na kola a sloupech pouličního osvětlení.

Raiffeisenbank_lavicka

Cena pro Nejlepší využití TV putuje na Slovensko. Za retro kampaň pro značku Zlatý bažant ji získává agentura Starmedia Co.

Soutěž vyhlašuje poradenská a auditorská společnost Flemedia. Soutěží se v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). V letošním roce soutěžily práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců, a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech.

Přehled oceněných prací v soutěži Flema 2016

kategorie kampaň přihlašovatel zadavatel
Nejlepší využití TV  Zlatý Bažant - Predpoveď počasia, akú nikto nečekal! Starmedia Co. Heineken Slovensko
Nejlepší využití tisku  Avon - První zasaditelný inzerát Starcom Mediavest Group Avon ČR
Nejlepší využití rádia Gambrinus - Tuten den všichni sem Triad Advertising Plzeňský Prazdroj
Nejlepší využití OOH  Raiffeisenbank – Náchod v Bublině ZenithOptimedia Group Raiffeisenbank
Nejlepší využití kinoreklamy  Cena nebyla udělena
Nejlepší využití digitálních médií  Studentská pečeť – Čokoláda hraje Zaraguza CZ Nestlé Česko, Nestlé Slovensko
Nejlepší kampaň Gambrinus – Patron  Plzeňský Prazdroj Plzeňský Prazdroj
Nejlepší malá kampaň Studentská pečeť – Čokoláda hraje Zaraguza CZ Nestlé Česko, Nestlé Slovensko
Grand Prix Studentská pečeť – Čokoláda hraje Zaraguza CZ Nestlé Česko, Nestlé Slovensko

Inovativní klient

1. místo:  Nestlé Česko/Slovensko
2. místo: Plzeňský Prazdroj
3. místo: Heineken Slovensko

Inovativní agentura

1. místo: Zaraguza ČR
2. místo: Starmedia Co.
3. místo: Triad Advertising

-mav-