Televize letos doručují víc TRPs než loni
Objem doručených reklamních televizních bodů TRPs se letos zvýšil o 10 procent.
Počet doručených reklamních televizních TRPs (target rating points) za prvních devět měsíců letošního roku se v průměru zvýšil o 10 %. V cílových skupinách 15+ a 15-54 jde o zmiňovaný 10% nárůst, ve skupině 15-69 o 9% zvýšení. Objem televizní reklamy je tak v letošním roce vyšší než loni. O televizní reklamu se dělí především dva subjekty: CET 21 a uskupení Media Club (stanice skupiny Prima, Óčko, Barrandov, Nickelodeon a TV Mňam). V komerční skupině 15-54 je podíl na doručených TRPs obou hlavních skupin vyrovnaný, v 15-69 má vyšší podíl Media Club.
Počet dodaných TRPs, I-IX/2016 vs. I-IX/2015
Podíl obchodních skupin na TRPs, 15-69, I-IX/2016
Podíl obchodních skupin na TRPs, 15-54, I-IX/2016
Zdroj dat: Nielsen Admosphere
-mav-