Dny Marianne: Obrat obchodů přesáhl 460 mil. Kč

čtvrtek, 03. listopadu 2016, 16:15 Tisk MediaGuru

Nákupní magazínová akce Dny Marianne, kterou pořádá Burda Praha, rostla i v letošním roce.

Do letošního ročníku největší nákupní magazínové akce v Česku Dny Marianne, která se uskutečnila o víkendu 16.-18. září, se zapojilo celkem 7100 obchodů. Ve srovnání s rokem 2015 jde o nárůst o 20 %. V Česku se akce, v rámci které čtenáři titulů Marianne a Marianne Bydlení nakupují se slevou, zúčastnilo 6300 a na Slovensku 800 obchodů. 

Obraty obchodů v době konání akce letos dosáhly 461 mil. Kč, což je meziročně nárůst o 9 procent. Celkem čtenáři uplatnili 434 tisíc kuponů. Mobilní aplikace Dny Marianne zaznamenala necelých 30 tisíc stažení. Do stanů Marianne Lounge přišlo přes 26 tisíc lidí.

„Nejvyšší frekvence návštěvnosti byla již tradičně zaznamenána během pátečního a sobotního dne, a to nejen v obchodech, ale také v Marianne Lounge," zhodnotila Anamy Pónya, ředitelka oddělení speciálních projektů.

Výsledky Dny Marianne 2016

dm_2016

Zdroj: Burda Praha

-mav-