BigBoard kupuje News Advertising

pondělí, 19. prosince 2016, 17:13 Outdoor MediaGuru

BigBoard Praha pokračuje v konsolidaci outdooru, získává plný podíl v News Advertising.

Společnost BigBoard Praha, lídr tuzemského trhu s venkovní reklamou, dokončila akvizici 100% obchodního podílu ve společnosti News Advertising. Koupí News Advertising tak získává 90 ploch, zejména formátu double bigboard 9,6 x 8,2 m. Rozšíří tak portfolio poskytovatele venkovní reklamy v Česku a upevní pozici nejsilnějšího hráče.

"Plochy jsou už pondělí 19. prosince 2016 obchodovány prostřednictvím společnosti BigMedia, která je součástí skupiny BigBoard," upřesnila společnost.

Obě strany se dohodly, že nebudou o obchodní stránce transakce zveřejňovat žádné bližší informace.

Firma News Advertising disponuje plochami napříč územím České republiky. 15% podíl držel Filip Kec, 85% podíl firma Josida, která ho získala v roce 2013 od švýcarské Glim AG. V loňském roce News Advertising dosáhla obratu ve výši necelých 41 mil. Kč a hospodářského výsledku 2,01 mil. Kč.

BigBoard Praha tak pokračuje v konsolidaci tuzemského outdoorového trhu. V roce 2001 se spojila se společností Magnum, v roce 2008 s Ag Bulldog, následovaly Czech Outdoor (dříve News Outdoor Czech Republic), outdoor akzent a DKNV. Tím počet ploch BigBoard Praha přesáhl 12 tisíc.

-mav-