Vánoční reklama letos na téma klidu a pohody

sobota, 24. prosince 2016, 09:15 Reklama MediaGuru

Letos se vánoční reklama zaměřila na rodinnou pohodu. Přejeme krásné Vánoce všem čtenářům.

Vánoční reklama se letos věnuje především tématům klidu a pohody, které by měly mít přednost před předvánočním stresem, sháněním dárků, přesčasy a neustálém brouzdání na síti. Ať už britský Sainsbury’s, polské Allegro, český Vodafone, či Pilsner Urquell ukazují, že nejdůležitější je být se svými blízkými a užívat si společných chvil. V naší galerii přinášíme výběr reklam letošních Vánoc.

Vykašlat se na všechno, v práci nasadit místo sebe kývací hračky a odejít si hrát domů s dětmi. Nápad, který napadne před Vánocemi mnohé, rozvíjí ve své animované reklamě od agentury AMV BBDO britský řetězec Sainsbury´s.

Na pohodu, kterou přinesou dárky, jež si všichni zamilují, sází obchodní řetězec John Lewis ve své kampani od agentury adam&eve DDB.

Síla rodinného kruhu dokáže o Vánocích i hory přenášet, o čemž přesvědčuje polská reklama společnosti Allegro od agentury Bardzo.

Důležitost rodinných tradic zdůrazňuje letos české pivo Pilsner Urquell. Na kampani se podílela bratislavská agentura MUW Saatchi & Saatchi.

V britské reklamě Marks & Spencer se o domácí pohodu u Santů stará paní Santová. Pod kampaní je podepsána agentura RKCR/Y&R.

Santa je dán na druhou kolej také v reklamě obchodního řetězce Lidl. Do popředí staví ženy, které Vánoce pro své blízké pečlivě připravují. Píseň nazpívala hamburská zpěvačka Emily Roberts.

Radost z darování je hlavním tématem kampaně českého Vodafone, který svou vánoční nabídku navázal na pomoc vozíčkářům. Autorem kampaně je agentura McCann Prague.

O pohodové Vánoce i v přítomnosti domácích mazlíčků se postará značka Temptations, tedy alespoň to slibuje v kampani od agentury adam&eve DDB.

Bezproblémový průběh vánočních svátků však dokážou obstarat i takové ozdoby z vánočního stromku, jak ukazuje australská kampaň obchodního domu Myer od Clemenger BBDO.

Nápomocná umí být na Vánoce i taková mrkev, a to v kampani řetězce Aldi od agentury McCann.

A kdybyste nevěděli... Jak sehnat dárečky, radí ve své kampani Kaufland, v níž se na scénu vrací pod taktovkou Petra Čtvrtníčka trojice německých mladíků.

-stk-