AdActive nabírá pět nových lidí, VLM má Automix.cz

adactive
Internetové zastupitelství vlastněné Vltava Labe Media ohlašuje příchod nových lidí.

Mediazastupitelství AdActive doplňuje personálně svůj tým poté, co z něho odcházejí jeho zakladatelé. Do týmu Josefa Čapka, který se orientuje na agenturní prodej a klíčové klienty, nastoupili Monika Košťálová a Štefan Novosad. Do oddělení přímého obchodu pak přišly Kateřina Hoffmannová a Martina Firmanová. Poslední změna proběhne 1. února, kdy na pozici RTB specialisty přijde Jan Zubina.

Monika Košťálová (na fotografii vpravo) poslední dva roky působila v Impression Media na pozici account manager. Štefan Novosad (na fotografii uprostřed) pracoval v ČSA, UPC a v reklamní agentuře Made by Vaculik. Kateřina Hoffmannová má zkušenosti z vydavatelství Mladá fronta a Burda Praha. Martina Firmanová (na fotografii vlevo) působila ve vydavatelstvích Motormedia Bohemia, Mladá fronta a Czech News Center. Jan Zubina přichází z Googlu, kde pracoval jako strategic partner manager.

Z AdActive naopak odcházejí nebo už odešli původní zakladatelé Tereza Kosíková a Jan Vobecký a také dlouholetý obchodní ředitel Jan Brkl.

AdActive se loni na jaře stala součástí skupiny Vltava Labe Media (Penta), když už dříve držela 30% podíl. AdActive prodává inzerci jak na webech VLM, tak i na zastupovaných webech. Celkový zásah zastupovaných webů je 4,8 milionu reálných uživatelů. Nově své portfolio rozšiřuje VLM o motoristický server Automix.cz. „Automix.cz chce být užitečným rádcem, který testuje, srovnává a pomáhá, ale současně i zábavným místem pro všechny nadšence, pro něž jsou auta víc než jen dopravní prostředek,“ uvedl Petr Bednář, ředitel digitální divize.

automix

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil, Internet & Mobil, Personálie

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.