Burda mění obchodní strategii pro digitál

Burda_lifestyle
Burda připravuje novou podobu svých webů a mění i způsob prodeje online reklamy.

Burda Praha společně s novým ceníkem pro první čtvrtletí roku 2017 mění strategii v prodeji digitální inzerce svého portfolia. Od 1. ledna 2017 dochází k zásadní změně, kdy je dosavadní prodej striktně na týdenní imprese nahrazen prodejem na flexibilní časové úseky. Cenu inzerce neurčuje počet týdenních garantovaných impresí, ale částka za CPT (tisíc zobrazení dané kreativy) a skutečně objednaný počet
impresí. „Při vhodném nastavení uvidí inzerci více reálných uživatelů, což ve svém důsledku přinese vyšší CTR a konverze,“ uvedla Renáta Hybká, zastřešující v Burdě prodej digitální inzerce.

Novinkou v nabídce inzertních možností Burdy je také interaktivní branding. „Ideální kombinací k interaktivnímu brandingu je nativní advertising,“ dodává Hybká. Více prostoru má v novém roce dostat i podpora speciálních projektů (speciální sekce, advertorialy, PR články, mailing, sociální sítě). „Nejde jen o samotnou prezentaci značek, nebo jednotlivých produktů, ale i o sběr kontaktních údajů, nebo promyšlenou podporu e-commerce aktivit našich klientů,“ uvedl šéf Burda Digital Petr Kabrna.

Burda Digital připravuje novou podobu svých webů, konkrétně jde o Marianne.cz, po němž mají následovat Elle.cz, Marieclaire.cz, Světženy.cz a Apetitonline.cz. Připravuje se také nová podoba klientských newsletterů či vylepšení pro čtení na mobilních zařízeních.

Podle dat výzkumu NetMonitor představovala návštěvnost webů Burdy Praha v loňském listopadu necelý milion reálných uživatelů (986 tisíc), kteří si zobrazili více než deset milionů stránek.

-mav-

Zařazeno v rubrice: Internet & Mobil

DISKUSE

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.