Majitel BigBoard Praha zvýšil v pololetí výnosy v Česku

středa, 15. března 2017, 07:25 Outdoor MediaGuru

Loňské první pololetí bylo pro společnost Joj Media House v Česku příznivé.

Slovenská mediální společnost Joj Media House, která je na českém mediálním trhu vlastníkem společnosti BigBoard Praha (60 %), zvýšila v loňském prvním pololetí výnosy z mediálních aktivit v Česku. Provozní výnosy společnosti na českém trhu dosáhly za první pololetí 2016 celkem 17,09 mil. euro (cca 466 mil. Kč), což ve srovnání s prvním pololetím 2015 představovalo 13% nárůst.

Joj Media House registrovala na českém trhu za prvních šest měsíců loňského roku oživení poptávky, navíc do výsledku v prvním pololetí se ještě zcela nepromítly krajské podzimní volby.

Společnost BigBoard Praha v loňském prvním pololetí pokračovala v konsolidaci českého trhu s venkovní reklamou. Na začátku února 2016 získala 50% podíl ve firmě D&C Agency, která vlastní 48% podíl ve společnosti Erflex. V červnu potom získala dalších 20 procent ve firmě Qeep, kde už byla hlavním akcionářem.

Celkový výsledek hospodaření Joj Media House byl loni v Česku v prvním pololetí mírně ztrátový (-166 tis. euro). Ve srovnání se stejným obdobím o rok dříve jde ale o vylepšení celkového výsledku (-646 tis. euro za 1. pol. 2015).

Joj Media House působí na slovenském, českém a rakouském mediálním trhu. Celkové výnosy z mediálních aktivit společnosti v uvedených zemích představovaly v prvním pololetí loňského roku 70,7 mil. euro (cca 1,9 mld. Kč), což meziročně znamená 9% vylepšení. Výnosově nejsilnější je pro Joj Media House slovenský trh, kde provozuje televizní stanice skupiny Joj. Joj disponuje v Česku dvěma televizními kanály: Joj Cinema a od loňského podzimu rovněž stanicí Joj Family.

-mav-