Sazka podpoří online sázení, mění logo

pondělí, 27. března 2017, 16:20 Marketing, Reklama MediaGuru

Sazka vstupuje do světa online sázení. Plánuje rozšíření portfolia, chce oslovit nové cílové skupiny.

V souvislosti s novým loterijním zákonem vstupuje společnost Sazka do světa online sázení. „Tímto pro nás začíná nová důležitá etapa. Sazka už nebude pouze standardní retailovou značkou, ale stane se dostupnou i v online prostředí. Nyní se chceme soustředit na rozšiřování stávajícího portfolia a oslovení nových cílových skupin,“ popisuje Aleš Veselý, marketingový ředitel Sazky. 

V návaznosti na vstup do online sázení mění Sazka své logo, v němž už nebude z logotypu zvlášť vydělen název společnosti. Důraz je kladen na moderní 3D vzhled a dynamičnost. Nové logo vytvořilo londýnské studio Sheerman Blunt, které je autorem také vizuální identity skupiny KKCG, do které Sazka patří.

Změna loga společnosti Sazka
Změna loga společnosti Sazka

Sazka nabízí možnosti online sázek od 23. března, kdy spustila nový zastřešující herní portál www.sazka.cz, na kterém bude možné využít nabídku loterií, losů, soutěží i kurzových sázek. Další produkty budou postupně doplňovány podle získaných licencí. Svou online nabídku bude od dubna komunikovat dvěma paralelními kampaněmi, první z nich podpoří loterie, druhá kurzové sázky, sdružené pod značkou Sazka Bet. 

Kampaň na loterie s claimem „Plníme sny i online“ bude komunikovat především pohodlí a dostupnost online produktů s cílem oslovit nové hráče. Poběží v televizi a na internetu. Na stanicích skupin Nova a Prima bude nasazen bude 30s imageový spot, jenž doplní další 15s varianty na Sportku a Eurojackpot. „Základní spot je modulární. Jak budeme přidávat další produkty, budeme spot dále upravovat,“ říká Aleš Veselý s tím, že postupně budou komunikovány karetní, stolové a další zábavní hry i Sazka Fantasy. Kampaň vznikla in-house, produkci zajistila společnost Savage, režie se ujal dánský režisér Johan Stahl. 

Značku Sazka Bet podpoří kampaň v televizi, v tisku a na internetu, jež ve stylu infografiky kombinované s animovaným hráčem komunikuje především benefity jednoduchého online sázení. Imageový spot bude doplněn taktickými spoty, k vidění budou na sportovně zaměřených kanálech - ČT Sport a Nova Sport. „Naší ambicí je se z jednociferného podílu, který na poli kurzových sázek zatím máme, dostat na dvoucifernou hodnotu,“ prozrazuje Aleš Veselý. Pod touto kampaní je podepsána agentura Bistro, v produkci společnosti Cinq visuals režíroval spoty Jiří Horenský. 

Sazka Bet se také od letošního roku partnersky spojuje s dvěma fotbalovými týmy Sparta Praha a Viktorie Plzeň. V příštím roce plánuje Sazka své aktivity ve fotbale rozšířit.

„Vstup do online prostředí se odrazí i v našem mediamixu. Z dnešního 20% podílu vzroste naše využívání online médií. Meziročně se také zvýšá celkové mediální investice,“ doplňuje Aleš Veselý. Online sázky by měly na objemu tržeb do roka tvořit dvouciferný podíl. Nicméně výsledky jsou podle Sazky odvislé od udělení licencí ze strany ministerstva financí.

-stk-