Forbes uvádí speciál o ženách Forbes Woman

úterý, 11. dubna 2017, 15:15 Tisk MediaGuru

Forbes přichází s dalším tematickým rozšířením, dává do prodeje Forbes Woman.

Vydavatel měsíčníku Forbes, společnost MediaRey, uvádí na trh pilotní číslo svého nového projektu Forbes Woman, zaměřeného na ženský byznys a příběhy českých a světových podnikatelek. „Forbes Woman není Forbes pro ženy. Je to Forbes o ženách. Mimořádně úspěšných, talentovaných a inspirativních českých i světových podnikatelkách, s nimiž jsme mluvili a zeptali se jich na věci, z nichž se může poučit úplně každý. A získat inspiraci třeba i pro své podnikání,“ uvedla vedoucí projektu Irena Cápová.

Pilotní číslo, které vychází ve středu 12. dubna, přináší rozhovory s podnikatelkou Ivanou Tykač či šéfkou českého Googlu Taťánou le Moigne a s jedenácti mladými Češkami působícími ve světě IT technologií. Díky kolegům z amerického Forbesu získal český Forbes Woman i profil první dámy Facebooku Sheryl Sandberg nebo rozhovor s návrhářkou a investorkou Diane von Furstenberg.

Jde tak o další speciál, který Forbes pod svou značku nabídne českým čtenářům. Loni takto uváděl technologický Forbes Next, který se letos stal pravidelným čtvrtletníkem. Cena magazínů Forbes Next a Forbes Woman je shodná, číslo stojí 99 korun. Forbes Woman má vycházet jednou ročně podobně jako další speciály Forbes Life a Forbes Nejbohatší lidé.

Prodaný náklad měsíčníku Forbes roste, v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně o 10 % na 22 tisíc kusů. Časopis podle vydavatele nedávno překročil hranici deseti tisíc předplatitelů (v prvním čtvrtletí zaznamenal meziroční nárůst o 20 %) a inzertní příjmy se měly zvýšit zhruba o třetinu. Mělo se tak stát i díky novému čtvrtletníku Forbes Next.

forbes-woman

-mav-