Den matek využijí prodejci květin nebo cukrovinek

sobota, 13. května 2017, 12:00 Marketing MediaGuru

Den matek představuje po sv. Valentýnu a Velikonocích další zajímavou prodejní příležitost.

Druhá květnová neděle patří svátku matek. Letos připadá Den matek na 14. května, a jak je vidět, stává se po svatém Valentýnu i zajímavou prodejní příležitostí. Na blížící se svátek upozorňují květinářství, cukrovinky, šperky i kosmetika.

Nejvíce se snaží ze svátku těžit cukrovinky. V online a in-store prostředí spustila kampaň značka Milka z portfolia společnosti Mondelēz. Den matek přejmenovala na Den maminek, ke kterému připravila tematickou sadu produktů se vzkazem „I ♥︎ maminka“ nebo „Thank you mamka“. V komunikaci se spojila s youtoberkou a fotbalistkou Barborou Votíkovou a dalšími influencery na Instagramu. V prodejnách Albert dostanou zákazníci k nákupu limitované edice bonboniéry jako dárek kytici růží.

milka_denmaminek

Cestou speciálního přebalu ke Dni matek se vydala i značka Orion ze společnosti Nestlé na své bonboniéře Modré z nebe. Komunikačně na něj upozorní v místě prodeje a na Facebooku. Tradiční dezerty, mezi něž se řadí bonboniéry Nugát, Maraska a Oříškový sen, podpoří na tradičním trhu dárek k nákupu. Produktovým PR nabídne Nestlé neformální dárek v podobě želé bonbonů JoJo Srdcovky.

mama__04_front

Společnost Emco rozvíjí na Den matek svou kampaň Mámy děkujeme“. Na kampaňové microsite je možné vytvořit speciální přání s fotografií a nechat ho poslat ať už prostřednictvím e-mailu, MMS, nebo pohlednice.

Kromě cukrovinek však svátek využívají i obchodní řetězce, které zařadily speciální letákovou nabídku, či květinářství a klenotnictví. Podle údajů platformy International Diamond Exchange patří Den matek spolu s Valentýnem a Vánocemi dokonce mezi svátky, během kterých mají klenotnictví nejvyšší tržby. Využít se toho rozhodla značka Pandora, která připravila speciální nabídku, na níž upozorňuje nejen na prodejnách, ale i reklamou v televizi a ve vyhledávání.

Z kosmetických značek se ke svátku přihlásila M·A·C, která jako dárek nabízí rtěnky, lesky a tužky na rty, dárkové sady nabízí L’Occitane, na parfémy se zase soustředí síť Sephora. Vybrané produkty i se slevou připravily ke Dni matek parfumerie Douglas či společnost Yves Rocher.

-stk-