Burda uvádí na trh titul pro mileniály Loving

pátek, 23. června 2017, 07:00 Tisk MediaGuru

Burda Praha začíná v pátek vydávat nový magazín, vycházet má dvakrát ročně.

Vydavatelství Burda Praha přichází s novým titulem Loving, který je zaměřen na mladé lidi mezi 20-40 lety (tzv. mileniálové). „Magazín Loving je projekt, který si pro sebe vytváří nový segment – mindstyle. Snaží se nahlédnout pod povrch věcí. Je zaměřený na širokou čtenářskou skupinu, spíše ženy, ale oslovovat chce i muže,“ říká idea maker projektu Anamy Pónya, obchodní a projektová ředitelka vydavatelství. Čtenáři magazínu chtějí podle jejích slov porozumět dnešnímu světu a najít si vlastní cestu ke spokojenosti.

Základem časopisu mají být dlouhé rozhovory i témata, která se dotýkají vztahů, psychologie, zdraví nebo udržitelného životního stylu. Pevnou součástí mají být také kvalitní fotografie a reportáže od předních českých fotografů, stránky o zdravém jídle, kosmetice, sportování, dekoru a bydlení či cestování.

Šéfredaktorkou titulu je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire. „Jsme magazínem pro ty, kteří většinu svého bdělého času musejí zírat do počítače, mají pocit, že svůj život chtějí žít trochu jinak a nechtějí už další zkratky nebo přehlcování. Je nám sympatický koncept slow living a udržitelného života, ve všech směrech,“ přibližuje.

Magazín Loving má 116 stran, cena je 129 Kč a vychází s půlroční periodicitou. První číslo jde do prodeje v pátek 23. června.

-mav-