SPIR radí, co dělat při zavádění GDPR

středa, 28. června 2017, 07:31 Internet & Mobil MediaGuru

Prohlédněte si manuál, který v souvislosti se zaváděním GDPR připravilo sdružení SPIR.

V souvislosti s chystaným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob týkající se zpracování osobních údajů a volném pohybu těchto údajů (GDPR) připravilo internetové profesní sdružení SPIR infografiku, která radí, jak v organizaci postupovat, aby firma vyhověla nové legislativě. Legislativa, která má začít platit od května 2018, zavádí řadu nových povinností pro správce a zpracovatele osobních údajů. Týká se tedy marketérů, publisherů, provozovatelů a všech společností, které nakládají s osobními daty svých klientů. Infografika přináší nejen vysvětlení, co GDPR znamená a co obsahuje, ale také jednotlivé konkrétní kroky, jak v organizaci zajistit, aby procesy v organizaci byly v souladu s novou legislativou.

gdpr_spir

Infografika je ke stažení zde: spir_gdpr_v01_kveten_2017

-mav-