Sazka testuje Kavárny Štěstí, už jich má pět

pátek, 29. září 2017, 07:30 Marketing MediaGuru

Propojení světa loterie s kavárnou se Sazce zatím jeví jako dobré.

Před půl rokem se loterijní společnost Sazka pustila do neobvyklého projektu. Na pražském Floře si otevřela svůj první podnik s názvem Kavárna Štěstí. Zákazníci si v ní mohou dát kávu a něco k jídlu stejně jako v normální kavárně, odlišné je jen to, že ke své objednávce dostanou navíc stírací los. Kavárnou Štěstí tak Sazka rozšiřuje svůj „svět zábavy a splněných snů“.

Od března Sazka vybudovala už síť pěti kaváren, tři se nachází v Praze, jedna v Kolíně a jedna v Kladně. Na hodnocení celého konceptu je zatím brzy, nicméně i tak se Sazce jeví jako dobrý, do prodejních výsledků se už výkon kaváren promítl.

„V tuto chvíli jsme ve fázi rozhodování o potenciálním rozšíření kaváren během příštího roku. Testujeme si funkčnost konceptu v různých prostředích a v různých lokalitách. Máme kavárny v Praze, už i v okresních městech, v centru města, obchodních centrech i v místech s vysokou frekvencí pohybu lidí, například u metra,“ vysvětluje na dotaz MediaGuru.cz Veronika Diamantová z komunikace Sazky. 

Kromě vlastních poboček si Sazka letos otestovala svůj kavárenský koncept na eventech.Se svým pop-upem byla přítomna na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a na Colours of Ostrava. Do budoucna by si chtěla Sazka vyzkoušet i menší eventy. 

V Kavárnách Štěstí nabízí Sazka kromě svých loterijních služeb kávu Reserva a menu, který na zakázku sestavil šéfkuchař Jan Punčochář. Objednávat lze i na dálku přes mobilní aplikaci, přes kterou je možné i platit.

Samotné pobočky využívá Sazka také ke komunikaci, která je celkově laděná do veselého a hravého tónu. Své zákazníky oslovuje prostřednictvím tištěných materiálů a LCD obrazovek. 

Mimo kavárny je komunikace soustředěna především na mladší cílovou skupinu ve věku 18 až 30 let. Probíhá převážně na internetu a sociálních sítích. „Máme sestavenou hudební náladu v Youradio aplikaci a chceme si vyzkoušet i spojení kaváren se světem Youtuberingu,“ prozrazuje Veronika Diamantová s tím, že v plánu jsou také soutěže v tištěných médiích o poukázky na konzumaci.

-stk-