Flema: Inovativní agenturou je PHD, zadavatelem Škoda

pátek, 3. listopadu 2017, 11:00 Reklama MediaGuru

Letošní ročník soutěže Flema patřil agentuře PHD, zadavateli Škoda Auto a kampani Samsungu.

Tým agentury PHD, foto: Flemedia

Tým agentury PHD, foto: Flemedia

Vítězové 12. ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, byli ve čtvrtek večer slavnostně vyhlášeni v prostorách Jatka 78.

Titul inovativní agentura si poprvé v historii soutěže odnesla česká mediální agentura PHD, která získala první cenu v kategorii Nejlepší využití rádia. Oceněna byla práce pro Škoda Auto na podporu vozu Škoda Kodiaq.

Škoda Auto se zároveň stala inovativním zadavatelem. Po Škodě Auto se umístil Plzeňský Prazdroj a poté Samsung Electronics.

Tomáš Gregořica (Škoda Auto) s trofejí pro inovativního zadavatele, foto: Flemedia

Tomáš Gregořica (Škoda Auto) s trofejí pro inovativního zadavatele, foto: Flemedia

Managing director PHD Luděk Hatoň, foto: Flemedia

Managing director PHD Luděk Hatoň, foto: Flemedia

Druhé místo v žebříčku inovativních agentur obsadila Zaraguza a třetí místo patří slovenské MECZaraguza vybojovala nejvyšší ocenění v kategorii Nejlepší využití digitálních médií, a to za kampaň pro Škoda Auto.

Grand Prix, která se uděluje vítězi s nejvyšším počtem bodů od porotců v prvním kole, získala kampaň Samsungu Galaxie Rio. Ta zaujala porotce svým netradičním způsobem využití televize k propagaci svého produktu v průběhu loňské letní olympiády.

Tereze Vránková ze Samsungu (uprostřed) s Grand Prix za kampaň Samsung Galaxie Rio, foto: Flemedia

Tereze Vránková ze Samsungu (uprostřed) s Grand Prix za kampaň Samsung Galaxie Rio, foto: Flemedia

Všechny vítězné kampaně je možné vidět na webu soutěže nebo v tištěné ročence Flema, která vychází na konci listopadu. Soutěž vyhlašuje poradenská a auditorská společnost Flemedia. Soutěží se v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší velká kampaň a Nejlepší malá kampaň).

V letošním roce soutěžily práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2016 do 30. června 2017. Odborná porota se letos skládala z 92 porotců v prvním kole a 16 porotců v druhém kole.

Výsledky soutěže Flema 2017

kategorie kampaň    přihlašovatel zadavatel
Nejlepší využití TV Samsung - Galaxie Rio (CZ) Samsung Electronics Czech and Slovak Samsung Electronics Czech and Slovak
Nejlepší využití tisku Kampaň nebyla nominována    
Nejlepší využití rádia Škoda Kodiaq - Uvedení na trh (CZ) PHD (CZ) Škoda Auto (CZ)
Nejlepší využití OOH Raiffeisenbank – Pátrejte s Arturem! (CZ)    
Nejlepší využití digitálních médií Škoda Kodiaq - Víkend odložených výletů - Livestream (CZ) Zaraguza (CZ) Škoda Auto (CZ)
Nejlepší velká kampaň Cena nebyla udělena    
Nejlepší malá kampaň Kozel - poctiví hrdinovia (SK) MEC Slovakia Plzeňský Prazdroj
Grand Prix Samsung - Galaxie Rio (CZ) Samsung Electronics Czech and Slovak Samsung Electronics Czech and Slovak

Zdroj: Flemedia

Inovativní zadavatel

  1. Škoda Auto
  2. Plzeňský Prazdroj
  3. Samsung Electronics Czech and Slovak

Inovativní agentura

  1. PHD ČR
  2. Zaraguza CZ
  3. MEC Slovakia

 

-mav-