Semtex ukazuje v kampani rituály českých hokejistů

Značka energetických nápojů Semtex spustila v rámci svého partnerství české hokejové reprezentace kampaň, v níž oslavuje hokejové hrdiny. „Hokej je energická hra plná hrdinů a výbušných momentů. Semtex je energetickým nápojem s archetypem hrdiny. S partnerstvím jsme celá aktualita »

Společnost Data Collect se stala novým členem SIMAR

Společnost Data Collect se stala novým členem Sdružení pro výzkumu trhu a veřejného mínění SIMAR. „SIMAR dlouhodobě respektujeme jako reprezentanta českého výzkumného oboru. Naším vstupem do SIMAR se chceme aktivně zapojit do tuzemského výzkumného dění celá aktualita »

Ohnivý kuře se ve středu drží nad milionem

Seriál Ohnivý kuře (Prima) je nadále jedničkou středečního večera, další díl seriál zhlédlo 1,07 mil. diváků starších 15 let (podíl 26 %). Show Robinsonův ostrov (Nova) dosáhla při svém druhé odvysílání dosáhla téměř stejného podílu celá aktualita »

Magnesia volí pro spoty na Českého lva bratry Hádkovy

Značka minerální vody Magnesia i letos podpoří sérií televizních spotů předávání výročních cen České filmové a televizní akademie Český lev. Tentokrát se v nich objeví loňští vítězové Českých lvů – bratři Matěj a Kryštof Hádkové. celá aktualita »

Ikea spouští kampaň pro udržitelnější budoucnost

Společnost Ikea se v nové kampani „Lepší řešení pro lepší budoucnost“ zaměřuje na téma udržitelného rozvoje a šetrného přístupu k životnímu prostředí. Jejím cílem je ukázat veřejnosti, že myšlenka udržitelnosti je nedílnou součástí každého výrobku Ikea. „Dáváme celá aktualita »

top_star_2496-jpg

Top Star magazín mění podobu, čas i moderátora

Pořad televize Prima Top Star magazín mění svou podobu. Nové bude studio, čas vysílání i moderátor, kterým se stává David Gránský. Poprvé se Top Star magazín představil v novém kabátě v úterý 17. ledna ve 21.35 celá aktualita »

Do komunikace ČS nastupuje Martina Slavíková

Do týmu Externí komunikace České spořitelny od ledna nastoupila Martina Slavíková.  Do České spořitelny přichází Martina Slavíková z ČSOB, kde působila poslední tři roky jako tisková mluvčí. Předtím vedla oddělení marketingu a PR v televizi Barrandov. celá aktualita »

CNC uvádí nový měsíčník Blesk Bydlení

Czech News Center (CNC) uvádí ve středu 18. ledna na trh nový časopis Blesk Bydlení,  jenž se zaměří na bydlení a design. Rozšíří tak časopisy s brandem Blesk, mezi které se řadí Blesk pro ženy, celá aktualita »

Zahájí E15 Premium, mění se Zen a končí E15 weekly

Pod hlavičkou deníku E15 začne vycházet nový časopis, tištěný dvouměsíčník E15 Premium. Každé vydání časopisu se zaměří jen na jedno téma. Každé vydání bude navíc doplněno i eventem – odbornějším diskusním setkáním s lidmi z byznysu. celá aktualita »

SPIR: Internetová ekonomika ČR tvoří 4 % HDP

Internetová ekonomika tvoří přibližně 4,13 % HDP ČR. Oproti roku 2011 došlo k nárůstu o 15 % z 164 mld. Kč na 188 mld. Kč v roce 2015. Největší část příspěvku je tvořena ICT sektorem celá aktualita »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.