content-first

Konference o obsahu Content First je za týden

Už příští týden se v pražském OKsystemu koná konference o obsahovému marketingu Content First. Zaznít mají nové zkušenosti, konkrétní případové studie, data a rady. Přednášet budou například Jakub Bůšek z Obsahové agentury, Veronika Galíková z Footshopu, Filip Černý z Kytary.cz, celá aktualita »

Ceska televize_logo

ČT natáčí vánoční pohádku Nejlepší přítel

Česká televize natáčí ve skanzenu na Veselém Kopci vánoční pohádku Nejlepší přítel. Původní scénář napsala Lucie Konášová, která je autorkou scénáře například i k televiznímu pohádkovému filmu Anděl Páně. Nevychází z žádné známé předlohy, ale celá aktualita »

alzacz

Alza.cz hledá marketéra, Karel Kučera odchází

Společnost Alza.cz hledá prostřednictvím inzerátu nového marketingového ředitele. Karel Kučera, který na dané pozici působil 2,5 roku, se rozhodl pro kariérní změnu. Marketingový ředitel má v Alza.cz na starosti in-house marketingový tým, čítající padesát zaměstnanců. Kampaně celá aktualita »

drbna

Česká Drbna mění po šesti letech vizuální identitu

Vydavatelství Česká Drbna téměř po šesti letech mění svou vizuální identitu. Skupina šesti regionálních zpravodajských serverů se pro tento krok rozhodla z důvodu posílení jednotného mediálního obrazu. Nové logo vydavatelství je vyjádřené jako komiksová bublina celá aktualita »

Modrý kód, foto: FTV Prima

Středeční jedničkou zůstává seriál Modrý kód

Středečním večerním pořadem po 20. hodině v divácké skupině starší 15 let se stal seriál Modrý kód (Prima), který sledovalo 841 tis. diváků starších 15 let (podíl 22 %). Pořadí na dalších místech se nemění: celá aktualita »

rb_studentskyucet

Raiffeisenbank cílí v létě na cestující studenty

Raiffeisenbank na letní měsíce připravila kampaň, představující nový studentský účet eKonto Student Premium. „Období těsně před létem je ideálním časem, kdy studenty informovat o novém účtu, který jsme jim ušili na míru. V létě mladí lidé celá aktualita »

alpine-pro

Alpine Pro uvedla první kampaň s Josefem Dostálem

Český výrobce outdoorového oblečení Alpine Pro spustil první kampaň s rychlostním kanoistou Josefem Dostálem, s nímž navázal spolupráci začátkem letošního roku. V ní propaguje kolekci aktivní sport, jež zahrnuje funkční trika, mikina, kalhoty, kraťasy, legíny celá aktualita »

slowradio-cz

Zahájilo Slow Radio, nabízí zvuky přírody

Tvůrčí skupina, která stojí za internetovým pořadem Slow TV, uvádí nový experimentální audio projekt Slow Radio. Posluchači si tak mohou v přímém přenosu poslechnout zvuk přírody z lokality v jižních Čechách, kde se vyskytují desítky druhů ptactva. Pořad produkuje celá aktualita »

Processed with VSCO with hb1 preset

CzechTourism rozjíždí YT seriál RoadTripBaroko

Agentura CzechTourism pokračuje v marketingové komunikaci zaměřené na mladou generaci a po sérii mezinárodních instatripů spouští v květnu youtube seriál RoadTripBaroko.  „Jde o velmi svěží obsah zaměřený především na skupinu mileniálů. Cílem kampaně je ukázat destinaci celá aktualita »

vizualizace_mobilni_testovaci_jednotky

Pepsi vrací Souboj chuti, testuje kolu bez kalorií

Značka Pepsi po roce vrací na český trh kampaň Souboj chuti, v níž testuje chutě dvou světových značek kolových nápojů. Projekt, který spustila společnost PepsiCo před více než čtyřiceti lety, se letos zaměří na kolové celá aktualita »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.