Vizualizace loga

Marketingový fond pro zemědělce teď nevznikne

Vznik nového marketingového fondu, který měl propagovat české potraviny od roku 2018, ministerstvo zemědělství zatím odložilo. Už loni v létě uvádělo, že bude potřeba změnit zákon o Státním zemědělském intervenčním fondu, nyní však nepředpokládá, že celá aktualita »

TV ovladac

Nervozita před hlasováním o DVB-T2 narůstá

Poslanecká sněmovna by měla tento týden ve středu hlasovat o novele zákona o elektronických komunikacích, tzv. diginovele. Novela zákona jde do třetího čtení. Má především zajistit přechod na digitální televizní vysílání DVB-T2. Názorově soupeřící strany celá aktualita »

Eva Bavorová, foto: Mladá fronta

Mladá fronta přijde s dětským časopisem Puntík

Vydavatelství Mladá fronta rozšiřuje svoje portfolio o nový dětský měsíčník s názvem Puntík, který doplní i nové stejnojmenné webové stránky. Časopis Puntík bude zaměřen na nejmenší děti od dvou let. Za tvorbou časopisu stojí dlouholetá celá aktualita »

Euroawk

Tržby euroAWK předloni 154 mil. Kč, zisk nižší

Společnost euroAWK, která se pohybuje na trhu outdoorové reklamy, zaznamenala v roce 2015 celkových výnosů ve výši 153,7 mil. Kč. Bylo to o 4 % méně než v předešlém roce 2014. Vyplývá to z aktuálně celá aktualita »

Mordparta

Nedělní večer pro Mordpartu a hokejové finále

Seriál Mordparta (Prima) sledovalo v nedělním večeru 809 tis. diváků starších 15 let (podíl 21 %). Finále hokejového mistrovství mezi Švédskem a Kanadou (ČT sport) dosáhlo v hrubém průměru 710 tis. diváků starších 15 let. celá aktualita »

slevomat_kampan

Slevomat spustil velkou kampaň, změnil claim

Slevomat při příležitosti sedmých narozenin spustil doposud největší brandovou kampaň ve své historii. Objevuje se napříč médii – od televize, přes OOH, indoor, online i tištěná média. Hlavním vizuálním prvkem je velké písmeno S vytvářející celá aktualita »

Web „Odhalení Babiše“ přinesl reklamu na trička

Webová stránka s koláží ministra financí Andreje Babiše (ANO), která několik dní avizovala „odhalení největšího skandálu v historii české vlády“, nakonec obsahovala jen výzvu k nákupu trička. Věc bude mít pravděpodobně právní dohru, firma provozující celá aktualita »

Mame radi Cesko

Máme rádi Česko jedničkou s téměř 600 tis. diváky

Sobotní večerní jedničkou z pořadů vysílaných po 20. hodině se v divácké skupině starší 15 let stala soutěž Máme rádi Česko (Prima), kterou sledovalo 588 tis. diváků. Druhým nejsledovanějším pořadem po 20. hodině byl další celá aktualita »

pennymarket_kucharka

Řetězec Penny uvedl další věrnostní kampaň

Obchodní řetězec Penny Market spouští novou věrnostní kampaň, v níž za nasbírané známky a doplatek nabídne zákazníkům sklenice od italské společnosti Bormioli. „Nabízíme s doplatkem jedné koruny hned čtyři varianty sklenic nejen k zavařování, ale i uchovávání ovocných šťáv, limonád celá aktualita »

bus-tv

Síť Bus TV se rozšířila do Českých Budějovic

Od května se Bus TV rozšířila i do  Českých Budějovic. Na 19 obrazovkách vysílá spoty, které může zhlédnout 175 tisíc cestujících měsíčně. Zároveň se rozšířila i síť v Brně, kde společnost navýšila počet obrazovek ze 116 na 180. celá aktualita »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.