sluzbaofo

Vstup do ČR podpoří čínská značka ofo kampaní

Původem čínská značka ofo, jež se specializuje na bikesharing neboli sdílení kol, vstupuje na český trh. Se svou službou startuje v Praze, kde má podporu Městské části Praha 7, zájem však projevily i jiné městské části. celá aktualita »

maserati

Maserati chce v Česku narovnat vnímání značky

Automobilová italská značka Maserati pořádá v prostorách obchodního centra Arkády Pankrác výstavu „V zajetí Maserati“, na níž veřejnosti představuje své historické i současné modely, včetně letošní novinky Maserati Ghibli MY18.  Výstavou v obchodním centru se celá aktualita »

galerie-hlavniho-mesta

Vizuální identitu pro galerii GHMP dodá Anymade

Vítězný návrh v otevřené soutěži pro Galerii hlavního města Prahy (GHMP) zpracovalo pražské Anymade Studio. Tvoří ho designéři Petr Cabalka a Filip Nerad. Zvítězili v konkurenci 90 přihlášených návrhů zvítězilo a za svůj návrh získali finanční odměnu a zakázku celá aktualita »

Pražská prodejna výrobce biočajů a biokoření Sonnentor

Sonnentor otevírá v Praze prodejnu, plánuje další

Výrobce biočajů a biokoření Sonnentor, který na českém trhu působí od roku 1992, otevřel v Praze svou novou brandovanou prodejnu, do budoucna plánuje další. „Otevření třetí prodejny Sonnentor v České Republice hned po prodejnách v moravských Čejkovicích u Hodonína a v celá aktualita »

lidl-shop-cz_homepage

Lidl otevřel svůj e-shop veřejnosti

Po necelých 10 dnech od spuštění e-shopu pro své zaměstnance jej obchodní řetězec Lidl otevírá veřejnosti. E-shop www.lidl-shop.cz je prvním internetovým obchodem řetězce ve střední a východní Evropě. Zásobuje jej distribuční centrum v Plzni, největší sklad celá aktualita »

nutella

Nutella se propojila s Tescoma s chutí na Nově

Značka Nutella se nově propojila s pořadem TV Nova Tescoma s chutí, který nám každý všední den přináší praktické rady od gastronomických poradců. V premiérových 16 dílech odvysílaných v období mezi 4. zářím a 19. prosincem se objeví celá aktualita »

Brand Management letos o zdravých značkách

Již třetí ročník konference Brand Management se bude konat ve středu 20. září ve Slovanském domě v Praze. Tentokrát se bude tematicky dotýkat „zdravého životního stylu“ značek, který je založen na jasné filozofii, podnikání, konzumaci kvalitních celá aktualita »

mora

Tradiční značka Mora mění komunikační koncept

Česká značka Mora, výrobce domácích spotřebičů, mění svůj komunikační koncept. Ten má ambici oslovit nejen stávající cílovou skupinu, ale také mladší rodiny a mladé lidi. V novém konceptu kombinuje historii a současný životní styl. Pod hlavní celá aktualita »

Petra Macháčková

Marketing John Reed v ČR vede Petra Macháčková

Marketing a PR značky John Reed Fitness Music Club, jež své první studio v České republice otevřela 14. září, povede na českém trhu Petra Macháčková.  Předtím Petra Macháčková působila tři roky na obdobné pozici v celá aktualita »

savemybag_flagshipstore

Italská značka Save My Bag vstupuje do ČR

Italská značka designových kabelek Save My Bag vstupuje na český trh. V úterý 12. září slavnostně ve Slovanském domě v Praze otevřela svůj butik, který je jejím prvním a jediným zastoupením v republice. Značka Save My Bag byla celá aktualita »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.