spolecna_1-003

ČOV chce kampaní přilákat mladé lidi ke sportu

Český olympijský výbor (ČOV) od poloviny září komunikuje kampaní, s níž chce podpořit nejen svou značku Czech team, ale i sport jako takový. Cílem je ke sportu přilákat zejména mladé lidi. „Chceme je inspirovat, připomenout pozitivní celá aktualita »

Petr Lágner, foto: Publicis One

Publicis One slučuje obchodní oddělení pod PMX

Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou PMX (Publicis Media Exchange). Ředitelem byl jmenován Petr Lágner. PMX je globální brand, který v rámci skupiny Publicis funguje již delší dobu, teď se celá aktualita »

penize

Monitoring: Mediální investice rostly i v srpnu

Také v osmém měsíci roku 2017 registroval monitoring investic společnosti Nielsen Admosphere nárůst výdajů na nákup reklamního prostoru v médiích ve srovnání s loňským stejným obdobím. V srpnu se tak měly mediální investice meziročně zvýšit celá aktualita »

aka_apra

AKA & APRA: Veřejné zakázky v komunikaci rostou

Podle analýzy veřejných zakázek za poslední tři pololetí, kterou zveřejnily profesní asociace AKA a APRA, zadala veřejná správa zakázky v komunikaci nejméně za 1,15 miliardy korun. Ukazuje to, že úřady a veřejné instituce v Česku investují celá aktualita »

lindt-exc-roger-fb-post-v3

Lindt soutěží o setkání s Rogerem Federerem

Čokoládovna Lindt & Sprüngli ve své spotřebitelské soutěži hraje o exkluzivní setkání pro dvě osoby s tenistou Rogerem Federerem ve Švýcarsku. Kromě toho výherci budou moci navštívit i výrobu pralinek. Soutěž se koná na území České celá aktualita »

ogilvyred

V ČR začíná konzultační skupina OgilvyRed

Ogilvy uvádí na českém trhu OgilvyRed, konzultační skupinu s mezinárodním týmem strategických a marketingových konzultantů, která  již nyní působí v USA, Velké Británii, Francii a Latinské Americe. „OgilvyRed nabízí nový typ poradenství, zaměřený na růst celá aktualita »

Flema

Shortlist Flema: Nejvíc nominací získala PHD

Dvanáct kampaní má šanci na výhru v 12. ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Celkem 92 porotců rozhodlo, že dvě nominace patří agenturám celá aktualita »

sodexo_logo

Sodexo si na sociální sítě vybralo Inspiro Solutions

Společnost Sodexo Benefity si v tendru na správu sociálních sítí vybralo agenturu Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group. Starat se bude o firemní profily na Facebooku, Instagramu a LinkedInu. Sodexo se společně s novou agenturou chce soustředit zejména celá aktualita »

mora

Tradiční značka Mora mění komunikační koncept

Česká značka Mora, výrobce domácích spotřebičů, mění svůj komunikační koncept. Ten má ambici oslovit nejen stávající cílovou skupinu, ale také mladší rodiny a mladé lidi. V novém konceptu kombinuje historii a současný životní styl. Pod hlavní celá aktualita »

heureka_kampan_2

Heureka.cz promuje profilaci „nákupního rádce“

Heureka.cz uvedla novou kampaň na podporu positioningu „nákupního rádce“. „Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen. celá aktualita »

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.