AAA Auto zapojí do reklamy Patrika Schicka
Společnost AAA Auto rozšiřuje komunikační koncept o dalšího sportovce, fotbalového reprezentanta Patrika Schicka. Stává se tak tváří značky vedle fotbalisty Václava Kadlece a také vedle herců Václava Vydry nebo Veroniky Žilkové.
„Áčka již v minulosti využívala řadu známých osobností a tento koncept se z dlouhodobého hlediska ukazuje jako vhodný komunikační nástroj. Velkým přínosem pro naši společnost bylo i zahájení spolupráce s první fotbalovou ligou," uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.
Spolupráce s Patrikem Schickem dokresluje podle jejích slov prodejní strategii firmy a má podpořit letošní cíl, kdy společnost plánuje prodat téměř 80 tisíc automobilů a obsloužit dvoumiliontého zákazníka.
K podpisu roční smlouvy s plnou exkluzivitou došlo v úterý v odpoledních hodinách, kdy zároveň Patrik Schick od AAA Auto převzal i vůz Škoda Superb z Mototechny.
-mav-