Aplikace bringr umožní sdílené posílání čehokoliv

pondělí, 06. února 2017, 08:21 Aktuality, Marketing MediaGuru

Na českém trhu startuje mobilní aplikace bringr, jež umožní sdílené posílání a doručování prakticky čehokoli. Jedná se tak o dalšího hráče na poli sdílené ekonomiky, kde již fungují platformy na sjednání ubytování Airbnb či taxi služeb Uber.

Bringr nabízí novou cestu, jak posílat a doručovat libovolné zásilky, balíky, předměty či třeba dárky. Její uživatelé po registraci zadají balíček či jinou zásilku, místo doručení, adresáta a případně i čas, kdy chtějí, aby balíček dorazil. A cenu, kterou jsou za to ochotni zaplatit. Jiní uživatelé, kteří už někam cestují, si mohou zjistit, jestli do jejich cílové destinace někdo nechce něco poslat. Aplikace tak páruje nabídku a poptávku. Součástí aplikace je sekce Moje cesty, v níž bude aplikace k blížící se cestě sama nabízet zásilky, které lze po cestě nabrat a doručit.

bringrlandingpage

Aplikaci podpoří kampaň, která poběží v online i offline prostředí. Online část se odehrává na sociálních médiích, offline část pak tam, kde lze zasáhnout velký počet často cestujících lidí, například na univerzitách, na studentských kolejích nebo u velkých dopravních uzlů. Pro další země střední a východní Evropy se připravují lokalizované verze.

Za projektem stojí společnost Bringr. O vývoj aplikace se postarala společnost Cleevio. O komunikační strategii a kampaň se za studio Remembership stará tým ve složení Martin Charvát, Petr Rubáček, Jáchym Klimko a Matěj Peca.

-stk-