AXA uvedla novou regionální outdoorovou kampaň

Publikováno: 13. 10. 2017

AXA spustila dvouměsíční komunikační kampaň, jejímiž hlavními tématy jsou podpora povinného ručení a rizikového životního pojištění. Kampaň využívá vizuály, které doplňují „personifikované“ informace o výhodách a benefitech pojištění AXA v jednotlivých regionech. Probíhá ve venkovní reklamě jak v České republice, tak na Slovensku. Potrvá do konce listopadu 2017. Kampaň v vznikla interně, využívá řadu prvků nové korporátní identity AXA.

„Máme pro své klienty nejen různé produktové výhody, ale také zajímavou cenovou nabídku ve vybraných regionech. Kampaň jsme proto připravili na míru našim regionálním pobočkám,“ uvedl David Poes, ředitel útvaru Customer Value Management a člen vedení skupiny AXA ČR/SR.

bez-axa

-mav-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.