Biopekárna Zemanka po deseti letech redesignuje

úterý, 17. října 2017, 11:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Rodinná biopekárna Zemanka přistoupila ke kompletnímu redesignu obalů.

Česká rodinná biopekárna Zemanka, která působí na trhu 10 let, se rozhodla pro kompletní redesign svých obalů. „Chtěli jsme, aby nový design více vycházel z podstaty naší značky, tedy značky, která je zodpovědná k přírodě, využívá nejkvalitnější ingredience v biokvalitě a je náročná na vynikající receptury. Také naše nové logo, které vypadá jako razítko, má svoji myšlenku. Razítko je známka kvality, potvrzení konstantních hodnot, na kterých si pěkně hranatě a důrazně stojíme a neslevíme z nich ani o píď, v tom jsme my v Zemance razítkově konzervativní,“ vysvětluje majitel pekárny Jan Zeman.

Pro podtržení ekologické šetrnosti výroby a udržitelnosti byl pro obaly použit přírodní papír, zemité odstíny barev a rukou kreslené abstraktní motivy, které mají sloužit jako prvek, který si může nakreslit každý. „Motivy tak hravou cestou ilustrují danou příchuť a recepturu. Skrývá se za nimi převážně vstřícnost a laskavost k zákazníkům,“ vysvětluje Michaela Thomas, designová ředitelka studia Butterflies&Hurricanes, které je pod novým designem podepsáno.

Tvorby originálních motivů se ujala výtvarnice Daniela Horáčková, která si schválně vybírala štětce, které už mají něco za sebou. „Chtěla jsem, aby se jejich nedokonalost zobrazila v jednotlivých tazích, a ukázala tak krásu jedinečnosti každého tvaru,“ dodává Horáčková.

Proces vzniku nových obalů od výtvarnice Daniely Horáčkové, foto: Butterflies&Hurricanes

Proces vzniku nových obalů od výtvarnice Daniely Horáčkové, foto: Butterflies&Hurricanes

Nové obaly jsou v obchodech k dostání od září letošního roku a postupně se vymění celé portfolio výrobků, které v současné době čítá 35 druhů sušenek, krekrů a oplatek.

-stk-