Brand Management letos o zdravých značkách

Publikováno: 18. 09. 2017

Již třetí ročník konference Brand Management se bude konat ve středu 20. září ve Slovanském domě v Praze. Tentokrát se bude tematicky dotýkat „zdravého životního stylu“ značek, který je založen na jasné filozofii, podnikání, konzumaci kvalitních „surovin“, profesionálním managementu a procesech.

Klíčovým řečníkem letošního ročníku je Rita Cliftonová, kterou Financial Times označily za brand guru. Hovořit bude mimo jiné o udržitelné hodnotě značek v digitálním věku.

Rozhovor s Ritou Cliftonovou si můžete přečíst zde.

Na téma kognitivního marketingu vystoupí Katie Axam z IBM, o kreativitě a růstu značky promluví Stefan Siedentopf z Ogilvy, o zkušenosti s employer brandingem se podělí generální ředitel společnosti Lidl Pavel Stratil. Mezi další řečníky se řadí Jindřich Skrip z Kooperativy, Gabriela Lungu z Notino.cz, Jana Barbati Chadová ze společnosti Baťa, Martin Dlouhý, jenž má v Ugu na starosti strategický rozvoj, Roman Tiefa z Nestlé nebo Zuzana Behová, marketingová ředitelka Palírny U Zeleného stromu.

-stk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.