Brněnská univerzita v kampani oživuje Masaryka
Masarykova univerzita v Brně spustila novou akviziční kampaň pro letošní uchazeče. Ke studiu láká mladé lidi první československý prezident Tomáš Garrigue Masaryk prostřednictvím facebookových statusů, hashtagů, pohyblivých gifů nebo krátkých videí. Kampaní provází motto „Následuj Masaryka“, přeložené do řeči hashtagů jako #followmasaryk.
Komunikace staví především na microsite www.followmasaryk.cz a sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube. Využita bude také display reklama v rámci Google.
„Lákala nás představa, že uděláme z Masaryka někoho současného a hravou formou ho konfrontovat s dnešní generací. Ostatně, kdy jindy jej znovu připomenout, než ve chvíli, kdy se blíží sté výročí založení československé republiky,“ říká Michal Rožek z agentury Aetna, jež je pod kampaní podepsána.
-stk-