Creativity Booster Day odhalil vystupující

pátek, 23. prosince 2016, 08:21 Aktuality, Reklama MediaGuru

Creativity Booster Day se uskuteční ve středu 11. ledna v hotelu Ambassador v Praze. Konferenci zahájí Rob Dembitz, Head of Innovations, Cannes Lions s prezentací Creativity Matters, která shrnuje význam kreativity pro byznys a pro změnu. Na něj naváží porotci z letošního festivalu Cannes Lions, kteří se podělí o svůj pohled na dané kategorie komunikace a insighty získané během diskuzí v porotě. Na příkladu nejzajímavějších oceněných kampaní budou ilustrovat nejnovější trendy a kreativní postupy.

„Kouzlo dobré kreativity spočívá v tom, že přináší prokazatelně lepší obchodní výsledky. To je hlavní důvod, proč tuto akci děláme. Chceme, aby čeští zadavatelé reklamy byli úspěšnější a aby se v Česku rodily kampaně, které se pak budou používat pro inspiraci ostatních,“ vysvětluje René Jež, zakladatel Lionhearted. „Když v jednom dni uvidíte víc než šedesát příkladů nejzajímavějších kampaní z celého světa a budete moci diskutovat o tom, co doopravdy určuje skvělou komunikaci, tak vás to nabije tak, že dokážete dělat líp cokoli, co děláte,“ dodává.

Kategorii Mobile představí Milton Elias, Head of Mobile & Tech Futures, OMD UK, který byl časopisem The Drum opakovaně jmenován jedním z pěti nejvlivnější lidí v mobilním marketingu. Direct komunikaci zastupuje Dries de Wilde, kreativní ředitel jedné z nejúspěšnějších Belgických agentur Duval Guillaume, který se zatím podílel se na zisku celkem 17 lvů z Cannes. Kelsie Van Deman, Head of Interactive Production z agentury Wieden & Kennedy Amsterdam probere vývoj v kategorii Cyber. S PR kategorií nás seznámí Hannes Kerstell, Senior Partner & Executive Media Director z agentury Prime – A Weber Shandwick Company ze Švédska. Tato agentura se v globálním žebříčku Contagious Pioneers 2016, nejodvážnějších a nejinovativnějších reklamních a komunikačních agentur na světě, umístila na osmém místě. Jakob Stigler, Managing Director Nordics z Be On, Part of AOL Platforms, který se mimo jiné podílel na legendární kampani „Epic Split“ s Jean-Claudem van Dammem pro Volvo Trucks, bude mluvit o oblasti Promo & Activation.

Tvořit je možné začít hned 12. ledna na navazujícím kreativním workshopu BriefFest. Workshop nabídne kreativcům a klientům osvojení si metod tvorby komunikačních konceptů pod vedením Yonathana Dominitze ze společnosti The Mindscapes.

Více informací včetně podrobných životopisů vystupujících najdete na www.cannesinprague.cz.

cannes_small_crop

-mav-