Dáme jídlo.cz mění positioning, spouští kampaň

úterý, 3. října 2017, 13:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Dáme jídlo.cz, online služba zprostředkovávající dovoz jídla z restaurací, zavádí při příležitostí svého pátého výročí několik novinek. Patří k nim nová korporátní identita, nový positioning a také reklamní kampaň.

Změna se projevuje zejména v novém produktu Dáme jídlo+. „Ve změnách jsme se zaměřili zejména na zajištění jednoduššího objednávání, na transparentnější a příjemnější objednávací proces pro zákazníka,“ popsal Jan Matějů, CEO Dáme jídlo.cz. Součástí restaurací označených Dáme jídlo+ mají být pouze ty restaurace, které podle společnosti dlouhodobě splňují standardy a u nichž problémy s kvalitou jídla a obalů nepřesahují 2 % všech objednávek. Nejde tedy o prémiové luxusní restaurace, ale o rychlejší orientaci v portfoliu stávajících restaurací.

Nové logo Dáme jídlo.cz

Nové logo Dáme jídlo.cz

Nový vizuál Dáme jídlo.cz

Nový vizuál Dáme jídlo.cz

Nové logo Dáme jídlo.cz

Nové logo Dáme jídlo.cz

Redesign korporátní identity je představen na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény.cz. Redesign a nový positioning vychází z výzkumu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Millward Brown. „Pro značku Dáme jídlo to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že bude vést zákazníky k tomu, aby žili momentem,“ popsal Matějů.

Reklamní kampaň zahajuje v úterý 3. října na obrazovkách televizních skupin Prima Nova. Spot připravila agentura Konektor, režíroval Jan Zajíček, zprodukoval Punkfilm. Kampaň poběží minimálně do konce listopadu, společnost uvažuje i rozšíření do poloviny prosince. „Z naší strany jde o větší investici. Chceme nastartovat nový positioning, zvýšit povědomí o rebrandingu, potřebujeme lidem vysvětlit službu Dáme Jídlo+,“ popsal marketingový ředitel Radek Finkous. Podle jeho slov je nová kampaň i důležitým milníkem v marketingové komunikaci společnosti. „Jde o první vlastní lokální TV produkci, naše dosavadní spoty byly adaptované,“ přiblížil.

 

Na základě strategického partnerství se společností Amrest se v nabídce Dámejídlo.cz nově objevuje Burger King, a to s doručením do 20 minut. „Od minulého týdne jsme zařadili dvě pilotní pobočky,“ přiblížil Matějů s tím, že Dámejídlo.cz má zájem nabídku produktů Amrest rozšiřovat.

Dámejídlo.cz také rozšiřuje kapacitu kurýrů o řidiče s vlastními vozy a cyklisty, kterým nabízí tříhodinové směny. Na poli logistiky také zahajuje spolupráci s doručovací službou Gibon Delivery.

-mav-