Den programatiky je letos o multiscreenu

Publikováno: 10. 04. 2017

Ve středu 24. května 2017 se uskuteční druhý ročník konference o programatické reklamě Den programatiky. Akci organizuje technologická společnost R2B2. Letošním tématem je multiscreen. Letošní ročník spolupořádá také agentura AdHackers v čele s Janem Řehákem, který je garantem konference.

Účastníci se mají dozvědět, jaké novinky hýbou českým marketingem a mediálním prostředím, kam směřuje reklamní ekosystém, či jak se vyvíjí hybridní televize.

multiscreen

Vystoupit má například Zuzana Bergrová z agentury Go.Direct, která vysvětlí, proč je mediaplán oldschool a jak programatika změnila přístup k plánování. Richard Beneš z Medianu ukáže, jaké bylo, je a bude plánování v reklamě. Jan Suchý z O2 vysvětlí roli programatického nákupu reklamy v celkovém mediamixu. Lukáš Hnilička ze společnosti Hybrid Company představí výhody automatického nákupu reklamy v televizi prostřednictvím HbbTV. O pohledu na multiscreen, jakožto nové generaci reklamy, bude mluvit František Bauma, šéf vývoje produktu ve společnosti R2B2. Další řečníci, včetně těch ze zahraničí, mají být oznamováni postupně.

Konference se uskuteční v Nové budově ČVUT (Fakulta informačních technologií) v pražských Dejvicích. Oproti loňskému roku se přednášky přesunou do největšího sálu budovy.

-mav-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.