Do Soffa vstoupila Deelive, končí spolupráce s MF

čtvrtek, 27. července 2017, 14:53 Aktuality, Tisk MediaGuru

Český slow-living dvouměsíčník Soffa se spojil se značkou Deelive, která se stala novým většinovým vlastníkem. Svůj původní podíl si zachovává šéfredaktorka a jedna ze zakladatelek magazínu Adéla Kudrnová. Redakční tým zůstává beze změn. Soffa zároveň ukončila spolupráci s vydavatelstvím Mladá fronta (MF), které ji od letošního dubna obchodně zastupovalo.

„Jsem ráda, že jsme v Deelive našli podobně smýšlejícího partnera, a společně budeme dále rozvíjet magazín Soffa," uvedla šéfredaktorka a spolumajitelka Adéla Kudrnová.

Časopis s dvouměsíční periodicitou, který v prosinci 2013 začal vycházet online a koncem roku 2015 přešel do tištěné podoby - nejprve pouze v angličtině, se od letošního jara tiskne také česky. Náklad české verze je 6.000 výtisků, u anglické je to 3.000 kusů. Magazín má 160 stran, je vytištěn na výběrovém papíře o gramáži 150 g a 300 g a je distribuován po celém světě. Každé číslo Soffa je tematicky zaměřeno – aktuální vydání nese název Čas, do tisku v nejbližších dnech zamíří Hudba a na podzim Krása a Československo.

SOFFA_02

-mav-