E-shop decoDoma chce omladit svou cílovku

Publikováno: 07. 10. 2017

Prodejce doplňků do domácnosti decoDoma spouští kampaň, s níž chce omladit cílovou skupinu a ukázat, jak jednoduchá může být designová proměna bydlení. Kampaň, jež poběží v televizi a na internetu, vypráví příběh „zakázané“ lásky mezi jezevčíkem a gaučem. Záměrem je představit praktické elastické potahy na sedačky a oslovit všechny, kteří touží vylepšit svou domácnost.

Pod kampaní je podepsaná agentura Zaraguza. Produkci spotu zajistila Armada Films. Režie se ujal Tomáš Řehořek. Za kamerou stál Jan Cabalka. O mediální plánování se postaraly agentury Mediatrix a Performics.

-stk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.