Fénix vyhlásí vítěze 27. dubna v Pražské křižovatce

Publikováno: 05. 04. 2017

Soutěž Fénix content marketing vyhlásí vítěze svého čtvrtého ročníku 27. dubna v prostorách Pražské křižovatky. Letošní ročník se nese v duchu motta „Simplicity isn‘t simple“, které má poukázat na disrupci v počtu a koordinaci firemních komunikačních kanálů.

Větší počet přihlášek (55 %) letos pochází přímo od zadavatelů. „Ukazuje to na trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odsun od spolupráce s velkými agenturami,“ vysvětluje Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.

f3x-01

V soutěži přibyla také staronová kategorie Content marketing strategie, která zaznamenala 19 přihlášek, a překonala tak početně B2C magazíny a kategorii Webové stránky. Své projekty přihlásily například společnosti Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico či Ambi a další.

fenix2-01

Pro vítěze jednotlivých kategorií byla ve spolupráci se značkou Prim připravena „nadčasová“ cena v podobě Fénixích hodinek, symbolizujících, že komunikační trh stojí na stejných principech i v této proměnlivé době.

-stk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.