Ipsos má v Praze globální centrum mystery shoppingu

pondělí, 13. června 2016, 11:12 Aktuality, Výzkum MediaGuru

Výzkumná agentura Ipsos zakládá v Praze Ipsos Mystery Shopping Global Support Centre (GSC) s úkolem zajišťovat metodickou podporu pobočkám Ipsosu v 87 zemích světa s mystery projekty.

„Hlavní úkol našeho týmu je velmi jednoduchý a byznysový – pomáhat zahraničním Ipsos pobočkám, aby byly úspěšnější v oblasti mystery shoppingu, a zároveň zajistit jednotnou úroveň kvality výstupů ve všech zemích. A to je velká výzva, ať z důvodů geografických či kulturních. Vedle harmonizace metodik v rámci Ipsosu nebo aplikace nejnovějších trendů zastřešujeme správu on-line platformy pro sběr dat,“ uvádí Martin Potužák, Ipsos GSC Director. 

„Zkušenosti z ČR i SR potvrzují, že jedním ze základních pilířů úspěchu na poli mystery shoppingu je vlastní vyškolená síť mystery shopperů, proto nyní vybraným pobočkám Ipsosu pomáháme stavět nebo ještě zlepšovat lokální sítě mystery shopperů, které mohou být řízeny, pokud to dává ekonomický i praktický smysl, i přímo z Prahy,“ dodává Potužák.

V roce 2015 Ipsos uskutečnil celkem 52 000 mystery shoppingů/callů, což znamená proti roku 2014 nárůst o 40 %. Nejčastějšími zadavateli mystery projektů jsou firmy ze sektoru finance, telco, retail, automotive, čerpací stanice, ale i z dalších sektorů služeb. Mezi velké mezinárodní klienty Ipsosu patří například Google, Apple, ExxonMobil, Daimler a Škoda Auto.

-stk-