Makro kampaní podpoří Den soukromého podnikání

čtvrtek, 13. července 2017, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Společnost Makro Cash & Carry ČR pořádá již druhý ročník Dne soukromého podnikání, který letos připadá na 10. října. Cílem projektu je připomenout důležitost malých podnikatelů nejen pro domácí ekonomiku, ale také pro společnost. Současně je záměrem podpořit rozvoj místních komunit, se kterými jsou drobní podnikatelé spjatí. Partnerem kampaně je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Den soukromého podnikání od začátku července podporuje rozsáhlá kampaň, jejímž ústředním motivem jsou jednotlivé podnikatelské příběhy zákazníků Makra. Je rozdělena do dvou fází: nejdříve se soustředí na oslovení podnikatelů a akvizici nabídek, následně zacílí na koncové zákazníky, kteří mají 10. října zavítat do provozoven a podpořit podniky ve svém okolí.

Kampaň využije kompletní marketingový mix. Začne s komunikačními kanály, jako jsou letáky, webové stránky, e-mailingy, ale také in-store nebo one-to-one komunikace prostřednictvím obchodních zástupců. Tyto aktivity budou propojeny s kampaní v on-line prostředí, kde se začíná s akvizicí ve formě remarketingu.

densoukromehopodnikani

Od začátku září bude on-line kampaň cílit na koncové zákazníky. Druhá fáze bude dále spojena především s inzercí v Deníku či radiospoty na stanicích skupiny Radio United a Impulsu. Jako součást kampaně je připravena i spolupráce s bloggery a influencery. Chybět nebude ani PR komunikace.

Kreativa kampaně vznikla globálně a za jeho zpracováním stojí agentura Serviceplan společně s interním týmem skupiny Metro Group. Adaptaci pro prostředí českého trhu zajišťuje reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. O komunikaci na sociálních sítích a PR kampaně se stará Inspiro Solutions. Webovou platformu připravila digitální agentura Actum.

Podnikatelé, kteří se zapojí se svou nabídkou, získají od společnosti Makro reklamní materiály pro svou provozovnu. Navíc všichni, kteří se přihlásí do konce sprna, budou soutěžit o mediální prostor v regionálních denících. V průběhu září a října je pak pro zákazníky připravena řada cenově výhodných nabídek a promočních akcí přímo v prodejnách Makro.

-stk-