Marketing Bohemia Energy povede Chmelař

pátek, 02. června 2017, 07:55 Aktuality MediaGuru

Marketing energetické skupiny Bohemia Energy od května vede Robert Chmelař, který v pozici marketingového ředitele zastřeší marketingovou komunikaci všech značek skupiny, tedy Bohemia Energy, Comfort Energy, Europe Easy Energy, X Energie a Slovakia Energy. Jeho hlavním úkolem bude sjednotit marketingovou strategii celé skupiny s cílem posílit především vnímání značky Bohemia Energy jako velkého českého dodavatele energií, který vždy přináší garantovanou nižší cenu a kvalitní zákaznickou péči.

Spolu s ním přichází do společnosti také Hana Novotná, která bude jako PR manažerka a tisková mluvčí zodpovědná za externí a interní komunikaci. Na starosti bude mít i oblast CSR.

Robert Chmelař
Robert Chmelař

Robert Chmelař přišel do skupiny Bohemia Energy z ING, kde pracoval od roku 2007. Nejdříve měl na starosti interaktivní marketing a posléze byl zodpovědný za celou přímou distribuci, od reklamy až po procesy. Po rozdělení ING na bankovní a pojišťovací divize byl zodpovědný za marketing a komunikaci celé ING Bank. Předtím působil v marketingu Citibank a mediální agentuře OMD.

Hana Novotná
Hana Novotná

Hana Novotná má více než patnáctiletou zkušenost v oblasti korporátní komunikace a PR v agenturním prostředí. Před příchodem do Bohemia Energy vedla v Native PR tým konzultantů zaměřených na klienty ze spotřebitelského sektoru, průmyslu a farmacie. V agentuře se zároveň specializovala na poradenství v oblasti issue managementu a působila jako konzultantka pro HR marketing. Předtím působila v komunikační agentuře Grayling.

-stk-