Marketingový institut pořádá konferenci o mileniálech

Publikováno: 11. 08. 2017

Dne 16. srpna se uskuteční pod záštitou Marketingového institutu konference Millennials v marketingu. Půjde o burzu různých přístupů, nápadů a možností, jak k tomuto aktuálnímu tématu přistoupit.

„Téma je pro mne osobně velmi zajímavé a věnuji se mu již dlouhou dobu. Již jsme se dívali detailně na mileniály jako zaměstnance – jejich potřeby, problémy, motivy a stimuly v práci. To většina společností neumí uchopit, ovšem ještě horší je to ve světě obchodu a marketingu. Proto jsme se rozhodli udělat tuto akci – hlavním cílem je umožnit účastníkům se vcítit do uvažování typického mileniála, abychom je dokázali zaujmout, přesvědčit a zapojit i samozřejmě jim i prodat,“ uvedl ředitel Marketingového institutu Tomáš Poucha. 

Na konferenci, která se bude konat od 13. hod. v Tančící kuchyni, vystoupí zástupce výzkumné agentury Ipsos s aktuálními daty a průzkumy, marketingová agentura Socialsharks, youtubový pár Aik Murczechy a Johanka Čunková, přední česká psycholožka Milena Nováková či David Frejka, jenž představí nejnovější případové studie z kampaní pro značku Bigshock.

Více o akci naleznete zde.

-stk-

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.