McShakespeare nově pracuje pro Košík.cz a Orling

čtvrtek, 15. prosince 2016, 07:58 Aktuality, PR, Reklama MediaGuru

Contentová agentura McShakespeare rozšiřuje portfolio klientů z oblasti retailu a zdravotnictví, konkrétně o Košík.cz a firmu Orling.

Pro Košík.cz zajišťuje PR v korporátní i produktové komunikaci. U rodinné firmy Orling se stará o obsahovou platformu ke kloubní výživě Gelagrink, a to prostřednictvím facebookového profilu a nově vytvořeného webu www.kloubovna.cz. „Bolest kloubů je civilizační problém, přesto jsme s klientem identifikovali, že na českém internetu není dost portálů, které by se na problém dívaly komplexně. Společně tedy tvoříme kloubní znalostní bázi a pomáháme lepšímu pochopení celého problému bolesti kloubů,” říká Radim Jung z McShakespeare s tím, že cílem webu je vytvořit místo první volby pro zájemce o informace související s bolestí kloubů.

-stk-