MetLife mění identitu, upouští od Snoopyho

středa, 12. července 2017, 16:00 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost MetLife mění svou vizuální identitu, v níž upouští od postaviček rodinky Peanuts v čele se Snoopym, které byly součástí komunikace od 80. let 20. století.

Globální rebranding byl oznámen na konci loňského roku a postupně probíhá ve všech více než 50 zemích světa, kde MetLife působí. V České republice odstartovala změna letos na jaře a probíhá spolu s oslavou 25 let společnosti na českém trhu. Hlavním prvkem nové identity je nové logo spolu se sloganem „Provázíme vás životem“.

metlife
Změna vizuální identity společnosti MetLife

U příležitosti výročí zároveň MetLife přichází s narozeninovou kampaní na dětské pojištění Kamarád. Rodiče, kteří svým dětem sjednají Kamaráda do 31. srpna, získají slevu 25 % na pojistném a v případě úrazů o prázdninách až 2,5násobné pojistné plnění.

-stk-