Mirinda ukončila zákaznickou volbu, zůstává meloun

pátek, 11. srpna 2017, 11:40 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka limonád Mirinda ukončila své spotřebitelské referendum, v němž nechala lidi hlasovat o tom, která ze dvou příchutí – ananasové a melounové – zůstane ve stálé nabídce na českém a slovenském trhu. Z více než 34 000 hlasujících dala většina (68 % versus 32 %) přednost melounu před ananasem. Vítězné melounové Mirindě se během září dostane v rámci závěrečné fáze kampaně podpory v on-line prostředí.

kv_vysledek-kampane_low_res

Referendum podpořila kampaň se superhrdinskými ambasadory Smelounem a Ananaselynou, jejichž rolí se ujali vlogeři Smus a Evelyn. Pomocí série videí přesvědčovali nejen své fanoušky, aby svým hlasem podpořili nedávno uvedenou Mirindu s „jejich“ příchutí.

Letní kampaň byla zaměřena zejména na teenagery, cílem bylo oslovit ale i lidi o téměř jednu generaci starší. Komunikace probíhala v digitálním prostředí, především na sociálních sítích Mirindy a osobních kanálech ambasadorů příchutí Evelyn a Smusy. Samotná volba o tom, která z příchutí zůstane na trhu, probíhala v období přibližně dvou měsíců na webových stránkách nápoje.

„Děkujeme všem, kteří se do naší kampaně zapojili a dali svůj hlas jedné z nabízených nových příchutí naší Mirindy. Potěšila nás i pozitivní odezva veřejnosti na ambasadory Evelyn a Smusu, kteří se za příchutě osobně postavili. Právě jejich účast byla jedním z hlavních pilířů a zároveň i významným faktorem pro úspěch celé kampaně,“ uvedl Pavel Vykydal, koordinátor značky Mirinda.

Mirinda s ananasovou příchutí tak po doprodání zbývajících kusů z českých a slovenských obchodů zmizí. Meloun naopak rozšíří stávající portfolio příchutí Mirindy, kam na domácím trhu patří pomeranč a hruška. „Vzhledem k úspěšnosti letošní kampaně uvažujeme, že bychom v budoucnu podobnou formu představení nových příchutí mohli zopakovat,“ doplnil Pavel Vykydal.

-stk-