Nielsen a Nielsen Admosphere spojily svá data

úterý, 15. září 2015, 18:34 Aktuality, Výzkum MediaGuru

Společnosti skupiny Nielsen v ČR spojily svá data v projektu Brain (Brand & Research & Advertising Insights by Nielsen). Jedná se o nový nástroj, v němž mohou klienti sledovat informace o prodejích, reklamách a znalosti značek a reklam. Marketérům poskytnou data na týdenní bázi a kromě srovnání mezi značkami nabídnou další analytiku.

Čísla, která Nielsen a Nielsen Admosphere dodávají, spojují na úrovni jednotlivých značek a zobrazují dohromady v rámci jednoho systému. Celý reporting je dostupný online, práce se systémem má být rychlá a intuitivní.

V databázi se vyskytují informace společnosti Nielsen o tržním podílu značek, celkových prodejích či objemech prodaných díky promocím. Ta jsou zde k dispozici v týdenním rozpadu, stejně jako data z monitoringu reklamy Nielsen Admosphere. Hodnotu reklamních investic doplňuje tracking, který do projektu přináší aktuální informace o znalosti značek a reklam. Tento výzkum je realizován týdně, jeho výsledky tedy lze jednoduše porovnávat s prodejními a reklamními daty.

„Naši klienti chtějí znát vliv výdajů na reklamu (například televizní či tiskovou) na znalost značky a její prodeje. Díky spolupráci s Nielsen Admosphere jsme schopni přinést na trh nástroj, který propojuje tyto tři klíčové ukazatele,“ řekl David Vacl, Commercial Manager společnosti Nielsen.

-mav-