Nová agentura HealthBeat se zaměří na zdravotnictví

Publikováno: 14. 01. 2017

Na trh přichází agentura HealthBeat, jež se bude zaměřovat na oblast zdravotnictví. Vzniká  pod vedením Jana Nízkého jako partnerská společnost firmy Praga Medica, která je největším hráčem na poli zdravotní turistiky u nás. Její majitelé Zdeněk Dvořák a David Fiala si společně s Nízkým dělí v agentuře třetinové podíly.

„Zkušenosti Praga Medica v oblasti online marketingu ve zdravotnictví a převádění poptávek v realizované zákroky jsou pro HealthBeat obrovským přínosem. Oproti jiným digitálním agenturám přinášíme klientům specifické know-how a znalost jejich problematiky, což šetří hodně jejich času  a umožňuje nám dosahovat lepších výsledků,“ popisuje Jan Nízký, jenž má zkušenosti z Novy, Burdy či Seznam.cz.

Do týmu agentury přichází na pzici social media and content manager Radim Horák, který dříve působil ve skupině Nova nebo vydavatelství Burda Media.

-stk-

 

Registrační formulář

Zpravodajský přehled Guru Weekly bude zasílán na uvedenou emailovou adresu každý týden. Zaškrtnutím souhlasím s jeho zasíláním.