Orbit a Airwaves míří v letní kampani na řidiče
Letní kampaň značek žvýkaček bez cukru Orbit a Airwaves cílí na řidiče. Koncept pod heslem „Dojeďte svěží“ je komunikován v místech prodeje a podpořen PR aktivitami, bannerovou a radiovou kampaní a doplněn spoluprací s influencery - Leošem Marešem a zpěvačkou Monikou Bagárovou, kteří kampaň podpoří na svých sociálních sítích. Na Facebooku Orbit Klub probíhá soutěž o víkendový pobyt včetně plné nádrže a zásoby žvýkaček bez cukru.
Kampaň „Dojeďte svěží“ promuje žvýkačky Orbit v dóze a také letošní novinku Orbit Bubblemint v dóze se 46 ks dražé. Zároveň představuje na trh nově uvedené žvýkačky Airwaves v příchutích Cassis a Extreme v dóze s 46 ks dražé.
-mav-