Orbit opět spouští kampaň „Oplať úsměv“

pátek, 28. dubna 2017, 07:56 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Orbit zopakuje letos kampaň „Oplať úsměv“, v níž opět věnuje 1 % z ceny každého výrobky, prodaného v období od 8. května do 18. června, SOS dětským vesničkám. V duchu hesla „zdravým úsměvem ke zdravému sebevědomí“ bude značka v rámci kampaně vzdělávat děti i sociální pracovníky v oblasti správné péče o chrup, svou pozornost zaměří také na zdravé sebevědomí dětí, jež je se zdravým úsměvem velmi úzce spjato. Ambasadorkou projektu se znovu stala Iva Kubelková, do kampaně se zapojí i moderátor Petr „Nasty“ Cerha.

orbit_oplat-usmev_kv

„Chceme rozzářit úsměvy dětí, které neměly tolik štěstí. Cílem  letošního ročníku je jít ještě dál a alespoň trochu přispět k tomu, aby se děti prostřednictvím různých kreativních aktivit nechali inspirovat, přesvědčili se o svých schopnostech a objevili cestu k úsměvu.  Koresponduje to i s novou komunikační linkou značky Orbit, jež klade důraz na získávání sebevědomí k úsměvu,“ dodává ke kampani Erika Havrillová, brand manažerka značky Orbit pro střední Evropu.

Vytvořeny byly speciální Orbit omalovánky a dětská knížka, s jejichž pomocí děti krok za krokem objeví jednoduchost správné péče o chrup. Vzniklo také speciální image video zprostředkovávající dětský pohled na úsměv, které bude umístěno na vytvořené microsite www.oplatusmev.cz a sociálních sítích značky Orbit.

Kampaň odstartuje zahajovacím eventem v úterý 9. května 2017 před supermarketem Kaufland Praha - Vypich. Dále bude komunikačně podpořena na internetu a sociálních sítích, v outdooru a v místě prodeje, v nákupních řetězcích Tesco, Kaufland, Penny Market nebo Billa. Doplní ji PR aktivity.

Kampaň kompletně ji zajišťuje agentura AMI Communications. 

-stk-